ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تست سقوط گلکسی اس ۷ اج در کنار آیفون ۶ اس پلاس [تماشا کنید]

زمان زیادی از معرفی جدیدترین کهکشانی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ اج نمی گذرد. موبایلی که حالا شرکت سازنده اش آن را ارگونومیک تر و همچنین مستحکم تر کرده و یکی از مهم ترین ویژگی ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

زمان زیادی از معرفی جدیدترین کهکشانی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ اج نمی گذرد. موبایلی که حالا شرکت سازنده اش آن را ارگونومیک تر و همچنین مستحکم تر کرده و یکی از مهم ترین ویژگی های اش نیز مقاومت در برابر آب و گرد و غبار محسوب می شود.

اما با وجود این دگرگونی ها برای بسیاری هنوز هم این سئوال مطرح است که پرچمدار تازه وارد کره ای ها تا چه حد می تواند در شرایط سخت و تست های سقوط دوام بیاورد و آیا این دستگاه در این زمینه بر یکی از اصلی ترین رقبای اش یعنی آیفون ۶ اس پلاس برتری دارد یا خیر؟

در همین راستا، کانال یوتوب «EverythingApplePro» سعی کرده پاسخی مناسب را برای پرسش های مطرح شده در بالا بیابد. این کانال ویدیویی تهیه کرده و طی آن دو موبایل پیش تر اشاره شده یعنی گلکسی اس ۷ اج و آیفون ۶ اس پلاس را از زوایا و ارتفاع های متفاوت مورد آزمون سقوط قرار داده تا مشخص شود بدنه ی کدامیک استحکام بیشتر و بهتری دارد.

اگر شما نیز مشتاق هستید تا ببینید برتری نزد کدام محصول است می توانید این ویدئو را ملاحظه کرده و سپس راجع به نتایج به دست آمده قضاوت نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (38 مورد)
  • summy
    summy | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    سلام
    جالب بود
    من خودم 6اس دارم یه بار از ارتفاع 1.5 متری افتاد هیچیش نشد بعد از اون براش قاب گرفتم . ولی واقعا بی نظیره
    ولی اون اول که اس 6 ادج اومد من برا مامانم گرفتم همون روز از دست خودم تو همون ارتفاع افتاد ، هم این فلز کنارش داغون شد هم شیشش از دو طرف خورد خورد شد ! هیچی دیگه معلوم نبود
    همون روز رفتم ایفون گرفتم
    تا الان که چیزیش نشده خدارو شکر

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی