ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سرمایه گذاری 325 میلیون دلاری Samsung Display روی افزایش تولید پنل های OLED خمیده

با توجه به افزایش روزافزون تقاضا برای نمایشگرهای OLED خمیده در میان تولیدکنندگان موبایل های هوشمند، به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد که این حوزه از بازار را در اختیار خود گیرد، چرا که ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

با توجه به افزایش روزافزون تقاضا برای نمایشگرهای OLED خمیده در میان تولیدکنندگان موبایل های هوشمند، به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد که این حوزه از بازار را در اختیار خود گیرد، چرا که به گزارش Business Korea، سامسونگ دیسپلی به تازگی سرمایه گذاری عظیمی روی افزایش خط تولید نمایشگرهای OLED خمیده در کارخانه تانگ جئونگ خود کرده است.

به گفته چند منبع مختلف، سامسونگ اخیرا دومین گام بزرگ خود در راستای تولید پنل های OLED خمیده را برداشته و با سرمایه گذاری کلانی معادل 325.73 میلیون دلار، 10 خط تولید جدید را تحت تملک خود درآورده است.

با توجه به حرکت جدید سامسونگ، انتظار می رود که واحدهای تولیدی پنل های OLED خمیده، از رقم فعلی 15 هزار واحد به 30 هزار افزایش پیدا کند. رقمی که سبب خواهد تا سامسونگ به عنوان بزرگترین کمپانی تولیدکننده OLED های خمیده شناخته شود. انتظار می رود که خط تولیدهای جدید، از اوایل سال آتی میلادی شروع به کار کنند.

به عقیده بسیاری از فعالان صنعت، سامسونگ دیسپلی چنین سرمایه گذاری کلانی را با هدف تولید پنل های خمیده OLED برای آیفون 8 کمپانی اپل به انجام رسانده است. گفته می شود که اپل در حال حاضر، مشغول همکاری و مذاکره با شرکت های مختلف این حوزه مانند سامسونگ دیسپلی، ژاپن دیسپلی و ال جی دیسپلی است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • شایان
    شایان | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    بهترین صفحه نمایش و کیفیت تصویر درحال حاضر ماله سامسونگ این رو من نمی گم شرکت Antutu Benchmark هم می گه اولین شرکتی بود که کیفیت Super UHD یا همان SUHD رو برای استفاده قرار داد.

مطالب پیشنهادی