ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Fulscrn؛ ابزاری برای اجرای کلیه اپلیکیشن های اندروید در حالت تمام صفحه

یکی از محدودیت های سیستم عامل اندروید در اجرای بعضی اپلیکیشن ها، ثابت بودن نوار ابزار در بالای صفحه است. وقتی می خواهید کتابی بخوانید، یا از صفحه یک بازی اسکرین شات بگیرید، کادر ثابت ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

یکی از محدودیت های سیستم عامل اندروید در اجرای بعضی اپلیکیشن ها، ثابت بودن نوار ابزار در بالای صفحه است. وقتی می خواهید کتابی بخوانید، یا از صفحه یک بازی اسکرین شات بگیرید، کادر ثابت نوار ابزار اندروید با نوتیفیکیشن هایش می تواند عامل بسیار مزاحمی برای کارتان باشد، از این رو وجود ابزاری برای ناپدید کردن این نوار از صفحه ضرورت پیدا می کند.

اپ Fulscrn برای همین منظور طراحی شده. با نصب این اپ، ویجت مخصوصش در نوار ابزار اندروید پدیدار می شود. از آن پس هر موقع که نخواهید نوار ابزار را در کادرتان ببینید، کافیست به این ویجت مراجعه کرده و روی آیکن مربع در آن اشاره کنید تا صفحه ای کامل و بدون حاشیه در اختیار داشته باشید.

بعضی اپلیکیشن ها و بازی ها طوری برنامه نویسی شده اند که حاشیه کادر (شامل نوار ابزار و دکمه های دیجیتالی پایین صفحه) را هم به نمایش بگذارند. اگر احساس می کنید که این حاشیه ها حواستان را از کاری که مشغولش هستید پرت می کنند، با یک اشاره کوچک بر ویجت Fulscrn می توانید از شرشان خلاص شوید.

قابلیت بسیار عالی دیگر این اپ، اولویت بندی اعلان هاست. اگر مشغول کار مهم و نیازمند تمرکزی هستید، و نمی خواهید که با وجود تمام صفحه بودن، نوتیفیکیشنی با صدایش مزاحمتان شود، در تنظیمات Fulscrn می توانید اولویت نمایش آنها را در پایین ترین حد (Low) قرار دهید. البته کلیه اعلان ها پس از خارج شدن از حالت تمام صفحه قابل مشاهده خواهند بود.

این اپلیکیشن بسیار کاربردی را می توانید با حجمی کمتر از 2 مگابایت و به رایگان از گوگل پلی دانلود کنید.

Fulscrn Free

Fulscrn Free

سازنده: GuoPing He قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    براحتی نسخه پرو رو از aptoide گرفتم
    هرچند راضی کننده نبود
    گوشی قبلیم ال جی جی تو تو خود سیستم عامل این امکانو داشت ولی هواوی جی8...

مطالب پیشنهادی