ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وزارت دفاع آمریکا هیئت مشاوره ای به رهبری اریک اشمیت تشکیل می دهد

بنا به اطلاعیه رسمی منتشر شده از سوی وزارت دفاع آمریکا، رئیس هیئت مدیره آلفابت، اریک اشمیت، رهبری یک تیم مشاوره برای این ارگان دولتی را عهده دار خواهد شد. «هیئت مشاوره نوآوری دفاعی» متشکل از ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

بنا به اطلاعیه رسمی منتشر شده از سوی وزارت دفاع آمریکا، رئیس هیئت مدیره آلفابت، اریک اشمیت، رهبری یک تیم مشاوره برای این ارگان دولتی را عهده دار خواهد شد. «هیئت مشاوره نوآوری دفاعی» متشکل از 12 شخص حقیقی از شرکت های خصوصی خواهد بود و این افراد وظیفه دارند تا راه حل های سریع برای حل مشکلات وزارت دفاع ارائه دهند.

با این حال، اشخاص این هئیت هنوز انتخاب نشده اند و اشمیت به همراه اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا، باید به زودی افراد مناسبی برای جایگاه های خالی بیابند. این 12 صندلی تمام و کمال به افرادی اختصاص خواهد یافت که توانسته اند شرکت های خصوصی را با موفقیت مدیریت کرده و به عنوان سمبل دنیای فناوری شناخته شوند.

اشتون کارتر، پیش از این نیز دست به دامان نخبه های سیلیکون ولی شده بود و از آن ها درخواست داشت تا به وزارت دفاع و دولت کمک کنند. یکی از مسائل مطرح این روزها، بحث کمک به نابودسازی داعش بوده که گویا درخواست های بسیاری از سوی وزارت دفاع به سیلیکون ولی ارسال شده.

اما ماجرای «رمزگشایی آیفون» را نباید فراموش کنیم. پس از داعش، ماجرای سن برناردینو طی ماه های اخیر بسیار جریان ساز بوده است و بی پایه نیست که تصمیم اخیر وزارت دفاع، جهت تشکیل هر چه سریع تر این هیئت را وابسته به جریان مذکور نیز بدانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی