ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

چالشی برای همه چیز دان ها؛ معرفی بازی علامه کوچولو

آیا وانیل طعم شیرینی دارد؟ می شود یک پلنگ را خورد؟ گوجه فرنگی قرمز است؟ پاسخ این سوالات به قدری روشن و واضح هستند که یک عقب مانده ذهنی هم می تواند از پس شان بر بیاید، چه ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۰۰

آیا وانیل طعم شیرینی دارد؟ می شود یک پلنگ را خورد؟ گوجه فرنگی قرمز است؟ پاسخ این سوالات به قدری روشن و واضح هستند که یک عقب مانده ذهنی هم می تواند از پس شان بر بیاید، چه برسد به یک انسان عاقل و بالغ.

اما موقعیتی را تجسم کنید که باید در مدت زمانی محدود، به سیلی از این سوالات احمقانه با بیشترین سرعت ممکن پاسخ بدهید. حالا چطور؟ باز هم می توانید دقت پاسخگویی تان را حفظ کنید؟ بازی «علامه کوچولو» دقیقا با همین موضوع شما را به چالش می کشد.

Allame 1

استودیوی بازیسازی Tarboosh تیمی است متشکل از توسعه دهندگان عرب زبان و ترک زبان که مدتی است فعالیت خود را در خاورمیانه آغاز کرده و برای ارتقای سطح بازیسازی در این منطقه می کوشد.

در همین راستا، تیم تربوش اواخر سال گذشته میلادی بازی Mr. Know it All را منتشر کرد که توانست در گوگل پلی و اپ استور با استقبال خوبی از سوی گیمرها مواجه شود، و حالا نسخه فارسی شده آن تحت عنوان «علامه کوچولو» توسط تیم گیم گایز در اختیار بازیبازهای فارسی زبان قرار گرفته.

همانطور که در مقدمه هم گفتیم، بازی از شما سوالاتی ساده می پرسد که باید با بله یا خیر به آنها پاسخ بدهید. سوالات بسیار ساده و بچگانه اند، اما محدودیت زمان و منفی یا معکوس کردن افعال باعث می شوند تا گاهی اوقات حسابی در پاسخ دادن به آنها گیج بشوید.

Allame 2

مثلا ممکن است عکس یک شیرینی برایتان به نمایش در بیاید، اما سوال اینگونه باشد: "آیا شیرین نیست؟" که باید پاسخ خیر را به آن بدهید و وقتی سوالاتی این چنینی پشت سر هم تکرار می شوند، کار بسیار سختی برای گذر از مرحله پیش رو خواهید داشت.

البته آیتم های کمکی می توانند به یاری تان بیایند. می توانید زمان را آهسته کنید، یا به سوال بعدی بپرید که البته محدود هستند و در صورت اتمام باید به صورت درون برنامه ای با پرداخت پول از بازی خریداری شوند.

علامه کوچولو نزدیک به هشتاد مرحله دارد که گذر از آنها کار هر کسی نیست؛ پیروز این بازی کسی است که هم سرعت عمل بالایی داشته باشد و هم بتواند بهتر روی سوالات تمرکز کند.

از منظر موزیک و طراحی گرافیکی هم بازی آنقدری جذاب هست که بتواند مدت ها شما را در محیطش مشغول نگه دارد. اگر می خواهید در کنار بازی و سرگرمی قدرت تمرکزتان را هم افزایش دهید، علامه کوچولو گزینه بسیار خوبی است، آن را از دست ندهید.

علامه کوچولو

علامه کوچولو

سازنده: گیم گایز قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 25.3 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • نکسوس
    نکسوس | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    "آیا شیرین نیست؟"
    آدم همین جوریشم می مونه ، زمان لازم نیست :-|

مطالب پیشنهادی