ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

امکان اشتراک گذاری لینک های اسپاتیفای به اپ فیسبوک مسنجر اضافه شد

فیسبوک مسنجر، یکی از پرجمعیت ترین اپلیکیشن های حال حاضر دنیا، آرام آرام در تلاش است تا امکاناتش را به حدی برساند که تقریبا انجام هر کاری در آن ممکن باشد. با پیشرفت هایی که طی یکی دو ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

فیسبوک مسنجر، یکی از پرجمعیت ترین اپلیکیشن های حال حاضر دنیا، آرام آرام در تلاش است تا امکاناتش را به حدی برساند که تقریبا انجام هر کاری در آن ممکن باشد. با پیشرفت هایی که طی یکی دو سال اخیر داشته، حالا با آن می توانید تاکسی های اوبر بگیرید، پول جابجا کنید، تماس های ویدئویی برقرار کرده یا از آن به عنوان یک شبکه اجتماعی بهره بگیرید.

در راستای گسترش امکانات این پیام رسان پرطرفدار، فیسبوک به تازگی قابلیت اشتراک گذاری لینک های اسپاتیفای را به آن اضافه کرده. از این پس به جای کپی/پیست کردن لینک های متنی و ساده، می توانید روی گزینه more در قسمت گوشه پایین سمت راست اپ اشاره کرده و سپس با فشردن آیکن اسپاتیفای، آهنگی را از آرشیو این سرویس استریم موسیقی برگزینید.

با این کار آهنگ مورد نظر به همراه کاور و اطلاعات مربوطه برای مخاطب شما به اشتراک گذاشته می شود و فرد می تواند با اشاره روی آیکن آن مستقیما وارد اپ اسپاتیفای شده و آهنگ را بشنود. البته این قابلیت فقط در انحصار اپلیکیشن های موبایل فیسبوک مسنجر است، و هنوز کاربران نسخه دسکتاپ به چنین امکانی دسترسی ندارند.

این همکاری مختصر با اسپاتیفای، شایعات سال گذشته مبنی بر تصمیم فیسبوک برای ایجاد یک سرویس استریم موسیقی مستقل را رد می کند و به نظر می رسد که غول شبکه های اجتماعی بیشتر از این کار به همکاری با سرویس های موجود علاقه بیشتری دارد.

قابلیت اشتراک گذاری لینک های اسپاتیفای هم اکنون در اختیار کاربران نسخه های iOS و اندروید فیسبوک مسنجر قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی