ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل اکانت توییتر جدیدی برای پاسخ دهی به مشکلات فنی کاربران ایجاد کرد

در پاره ای از اوقات، برخی از کاربران ممکن است با مشکلات عجیبی در موبایل های هوشمندشان مواجه شوند که برطرف کردن آن ها، نیازمند جستجوی طولانی در اینترنت، سر زدن به فروم های مختلف ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

در پاره ای از اوقات، برخی از کاربران ممکن است با مشکلات عجیبی در موبایل های هوشمندشان مواجه شوند که برطرف کردن آن ها، نیازمند جستجوی طولانی در اینترنت، سر زدن به فروم های مختلف و یا سوال پرسیدن از دوستان و آشنایان است؛ و البته در اکثر مواقع، این تدابیر هیچ نتیجه ای به همراه ندارند.

کمپانی اپل که شهرت زیادی در پشتیبانی از محصولاتش در فروشگاه های اپل استور دارد، به تازگی راه حلی پیش پای دارندگان موبایل ها، تبلت ها و کامپیوترهای خود گذاشته تا در کمترین زمان ممکن، سوالات خود را با یکی از متخصصین این شرکت در میان گذاشته و راه حل آن را بیابند.

کمپانی ساکن کوپرتینو اعلام کرده که از این پس کاربران می توانند از طریق شبکه اجتماعی توییتر، سوالات خود را از اکانت @AppleSupport بپرسند و متخصصین شرکت، در سریع ترین زمان ممکن، پاسخگوی مشکلات خواهند بود. سوالی که ممکن است مطرح گردد، آن است که چرا اپل پیش از این چنین امکانی در اختیار مخاطبان خود نگذاشته بود؟

در هر حال، سرویس جدید اپل در راستای پشتیبانی هرچه بیشتر از محصولاتش، از امروز شروع به کار کرده و دیگر لازم نیست که با حذف بخشی از اطلاعات تان از روی اکانت iCloud، زمین و زمان را جستجو کنید. تنها کافیست پیغامی به @AppleSupport بفرستید و با اندکی صبر، از چگونگی برطرف کردن مشکل باخبر شوید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    اپل هميشه پشتيباني داشته كه در منوي Support در نوار بالايي وب سايت Apple بوده است. روش هاي مختلف پشتيباني هست.

    تجربه شخصي من: يادم مياد آخرين بار كه در خصوص دانلود اپ از اپ استور، مشكل داشتم، از طريق چت متني آن لاين خواستم مشكلم را حل كنم. كارشناس مربوطه خيلي خوب جواب مي داد. سوالم را از رئيسش پرسيد، و بعد متوجه شد كه از IP ايران تلاش براي دانلود كرده ام، بنابر اين نوشت كه شما شرايط Term and Conditions اپ استور را رعايت نكرده ايد! خوشبختانه كار ديگري نكرد و چند روز بعد، خودش درست شد. بعد از اپل، يك ايميل اومد كه متن چت را نوشته بود و امكان پيگيري مجدد داشت. و همچنين ايميل كه آيا از شيوه برخورد كارشناس پشتيباني راضي بوده ايد يا نه.

مطالب پیشنهادی