ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Perfect Weather؛ اپلیکیشن یونیورسال ویندوز برای پیش بینی وضعیت آب و هوا

رونق گرفتن توسعه اپلیکیشن های یونیورسال طی یک سال گذشته، توانسته تا تکانی اساسی به بازار بی رمق اپلیکیشن های ویندوزفون بدهد. خوشبختانه هر ماه شاهد انتشار اپ های یونیورسال بسیار خوبی در ویندوزاستور مایکروسافت هستیم؛ محصولاتی نرم افزاری که ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

رونق گرفتن توسعه اپلیکیشن های یونیورسال طی یک سال گذشته، توانسته تا تکانی اساسی به بازار بی رمق اپلیکیشن های ویندوزفون بدهد. خوشبختانه هر ماه شاهد انتشار اپ های یونیورسال بسیار خوبی در ویندوزاستور مایکروسافت هستیم؛ محصولاتی نرم افزاری که عمدتا هم در موبایل و هم در دسکتاپ، عملکرد یکسانی از خود به نمایش می گذارند.

Perfect Weather شاهد مثالی است برای آنکه شک و تردیدهایمان در مورد عملکرد اپ های یونیورسال را کنار بگذاریم. این ابزار کاربردی هواشناسی می تواند پیش بینی دقیق و لحظه به لحظه ای از وضعیت آب و هوا را در موبایل و رایانه برایتان به ارمغان آورد.

Perfect Weather 1

Perfect Weather وضعیت آب و هوا را تا 9 روز آینده پیش بینی می کند، و طی بیست و چهار ساعت شبانه روز اطلاعاتی همچون دمای لحظه ای، سرعت باد، فشار هوا، وضعیت هلال ماه و زمان دقیق طلوع و غروب خورشید را در اختیارتان می گذارد.

رابط کاربری اپلیکیشن هم به شکل انیمیشنی و پویا طراحی شده تا هم از کار در محیطش لذت ببرید و هم درک تصویری بهتری از وضعیت هوا داشته باشید. یکی از جالب ترین قابلیت های آن هم امکان جلو و عقب کشیدن ساعت است که با این کار می توانید ماه و خورشید را در بک گراند اپ جابجا کنید و شاهد تغییر پس زمینه اپ بسته به زمان روز باشید.

Perfect Weather 3

Perfect Weather به غیر از بک گراند پیش فرض، چندین تم جذاب انیمیشنی هم دارد که با خرید از فروشگاه ویندوز می توانید آزادشان کرده تا از کار در محیط اپ لذت بیشتری ببرید.

البته در کنار نقاط قوتی همچون رابط کاربری جذاب، نمی توان از نقاط ضعف Perfect Weather چشم پوشی کرد. امکانات اپ مورد بحث در سطح حداقلی قرار دارند، بنابراین از قابلیت هایی همچون اعلان های آنی بارش برف و تگرگ و نقشه های ماهواره ای در آن خبری نیست.

اما مواردی که گفتیم چیزی از ارزش های Perfect Weather کم نمی کند. با نصب این اپ در رایانه یا موبایل ویندوزفونی تان همیشه می توانید در محیطی زیبا و انیمیشنی برای اوضاع جوی پیش رو آماده باشید.

Perfect Weather Universal

Perfect Weather Universal

سازنده: Perfect Thumb قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزفون و ویندوز 10 حجم: 3.5 / 14 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ۰۹۳۳۴۲۹۲۸۴۶ عرشیا
    ۰۹۳۳۴۲۹۲۸۴۶ عرشیا | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    واقعا جالبه

مطالب پیشنهادی