ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

آیا عنوان محبوب Beyond Good & Evil 2 در انحصار کنسول بعدی نینتندو خواهد بود؟

تصور کنید سال ها برای ادامه یک اثر انتظار کشیده اید اما به واسطه مشکلاتی قابلیت تجربه آن را ندارید. اگر از گیمرهای قدیمی هستید، شاید خبر پیش رو بتواند با قرار گیری در دسته ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

تصور کنید سال ها برای ادامه یک اثر انتظار کشیده اید اما به واسطه مشکلاتی قابلیت تجربه آن را ندارید. اگر از گیمرهای قدیمی هستید، شاید خبر پیش رو بتواند با قرار گیری در دسته اتفاقات مورد بحث، کام شیرین صبرتان را تلخ کند.

بر اساس گزارش وبسایت Destructoid، قسمت بعدی عنوان Beyond Good and Evil در انحصار کنسول جدید نینتندو، با نام رمز NX، بوده و سال 2017 منتشر می شود. جزییات به دست آمده نشان می دهند که بازی فعلا دارای پسوند The Prejudices of Philosophers [تعصبات فیلسوفان] است.

به نظر می رسد که این واژه اشاره به فصل اول کتاب Beyond Good and Evil نوشته فردریش نیچه دارد. برای اطلاعات بیشتر، منبع اصلی گزارش مورد بحث، شخصی به نام Alexander Maier است. وی در گذشته نیز قسمت جدید سری Pokémon و پروژه IllumiRoom مایکروسافت را لو داده بود.

قسمت اول سه گانه Beyond Good and Evil در سال 2003 منتشر شد. با وجود بازخوردهای مثبت منتقدان و کسب جوایز گوناگون، بازی متاسفانه نتوانست فروش بالایی کسب کند. همین عامل موجب شد تا ساخت قسمت های بعدی در هاله ای از ابهام فرو رفته و یوبی سافت نیز، ناشر بازی، روی خوشی به آنان نشان ندهد.

اما در سال 2008 بالاخره ساخت ادامه بازی تایید شد. با این وجود، به واسطه مشکلات گوناگونی، پروژه ساخت عنوان مورد بحث بسیار کند پیش می رفت. هم اکنون که خبر را می خوانید نیز هنوز اطلاعات موثقی از بازی در دسترس نیست.

البته اگر با کمی دقت به قضیه نگاه می کنیم، متوجه می شویم که شایعه انحصاری شدن Beyond Good and Evil خیلی سورپرایز کننده نبود. طبیعی است، هنگامی که ناشر بودجه مورد نیاز سازنده برای اثرش را تامین نکند، آنان به سمت شرکت های کنسول ساز کشیده می شوند.

از طرفی نینتندو هم در گذشته با تامین بودجه مورد نیاز Platinum Games، استودیو سازنده بایونتا 2، عنوان مورد بحث را به انحصار Wii U در آورد. پس در این کارها تازه وارد نیست. با تمام این صحبت ها، باید منتظر تایید رسمی باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • mmmmm
    mmmmm | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    سلام.دوستان جدیدا دوستم که کنسول فروشی داره بهم گفت یه هک مطمعن اومده بازیو دونه ای کپی میریزه تو هارد 40 تومن واسه پلی استیشن 4 ایا حقیقت داره؟

  • علی
    علی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    یکی از بازی های خاطره انگیزه، واقعا صحنه به صحنه بازی رو یادمه، اگه امکانش رو دارین حتما یه نسخه ش رو پیدا کنید و بازی کنید، سالی که اومد سه تا سی دی بود (به نسبت حجم زیادی هم داشت) جا داره یادی بکنیم از مرحوم مهدی معرفت -سبزینه کامپیوتر- که اون زمان ازش بازی میخریدیم!

مطالب پیشنهادی