ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام امکان لینک کردن پروفایل کاربران به تلگرام و اسنپ چت را مسدود کرد

اگر یک اکانت در اپلیکیشن اینستاگرام داشته باشید، قطعا بخش «وب سایت» را در بیوگرافی سایر کاربران مشاهده کرده اید. این بخش از شبکه اجتماعی مورد بحث، تنها جاییست که می توان در آن از ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

اگر یک اکانت در اپلیکیشن اینستاگرام داشته باشید، قطعا بخش «وب سایت» را در بیوگرافی سایر کاربران مشاهده کرده اید. این بخش از شبکه اجتماعی مورد بحث، تنها جاییست که می توان در آن از دیپ لینک استفاده کرد و معمولا اشخاص مشهور هم از آن برای اطلاع رسانی راه های ارتباطی دیگرشان به طرفداران استفاده می کنند.

به گزارش وب سایت TechCrunch، این بخش از اینستاگرام کماکان به کار خود ادامه می دهد اما دیگر از لینک های مربوط به دو اپلیکیشن تلگرام و اسنپ چت پشتیبانی به عمل نمی آورد. یکی از سخنگویان اینستاگرام نیز این خبر را تایید کرده و دلیل حدف این قابلیت را، استفاده نادرست کاربران از پلتفرم آن ها دانسته است.

این سخنگو وب سایت های دیگری که از این پس پشتیبانی نمی شوند را مشخص نکرده اما با یک بررسی ساده مشخص می شود که اینستاگرام همچنان از لینک های توییتر،  لینکدین و البته فیسبوک پشتیبانی می کند. در صورت تلاش برای افزودن لینک های تلگرام و اسنپ چت، پیغام زیر را دریافت خواهید کرد:

telegram

پاول دوروف، موسس تلگرام نیز اخیرا در توییتر، خشم خود را نسبت به فیسبوک، کمپانی مادر اینستاگرام، ابراز کرده است. در واقع این اولین باری نیست که یکی از سرویس های متعلق به فیسبوک، لینک های تلگرام را مسدود می کند. در سال 2015 نیز، اپلیکیشن واتس اپ قابلیت افزودن دیپ لینک به سرویس پیام رسان رقیب خود را حذف کرد.

دوروف معتقد است که فیسبوک یا سرویس وی را به دلیل رشد روزافرونی که تجربه می کند مورد هدف قرار داده و یا به دلیل پشتیبانی از قابلیت کانال ها و چت روم های عمومی که تلگرام را به یک شبکه اجتماعی تبدیل می کند. در همین حال، مدیران اسنپ چت هم ظاهرا تمایلی به صحبت در این باره ندارند و فعلا واکنشی نشان نداده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • chorKHUF A
    chorKHUF A | ۱۰ آبان ۱۳۹۵

    واقعا که این چه کاریه؟

    اونایی که حتما میخوان لینک تلگرام بزارن بجای telegram.me باید بنویسن tlgrm.me
    حتما قبول میکنه

  • yasaman
    yasaman | ۲۳ فروردین ۱۳۹۵

    منم دقیقا همین مشکل رو داشتم زنگ زدم اِف یک ،کارشناساشون راهنماییم کردن مشکلم حل شد. شمارشون این بود :9099071112

  • سیامک
    سیامک | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    چه وضعیه؟؟؟ تلگرام آخه پدرتونو کشته که مسدود کردید؟؟ آخه برای چی؟؟ ینی این دیگه درست شدنی نیست؟؟

  • عبدالله
    عبدالله | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    آقا کجا می شه اعتراض کرد؟ واتس اپ که کلا لینک تلگرام رو نشون نمی ده. ایسنتاگرام که داخل پست ها اصلا لینک نمایش نمی ده و تنها جایی که باقی مونده بود برای لینک دادن به کانال همین بیو بود. اینجا هم زد مسدود کرد؟ این انحصارطلبیه و خیلی زشته. باید اعتراض بشه

مطالب پیشنهادی