ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ اندرویدی ها بشتابید

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۰۰

زندگی امروزی آنقدر پرفشار و پراسترس شده که حتی ساده ترین کارها هم در آدمی تنش و تشویش به وجود می آورند. در این بین همه ما احتیاج به فضایی برای خودمان داریم که از دغدغه ها دور شویم و برای حتی چند دقیقه هم که شده به مشکلات فکر نکنیم. بیایید این فضا را حباب آرامش بنامیم.

حباب آرامش هر کس مطابق با علایقش شکل می گیرد. برخی پیاده روی در پارک را ترجیح می دهند و برخی با چند صفحه کتاب خواندن راضی می شوند. اما من، شما و بسیاری از گیک های دیگر، دنیای جذاب بازی ها را به حباب آرامشمان می آوریم. با شخصیت های رنگارنگ بازی ها همراه می شویم و ذهن خود را درگیر مراحلی نفس گیر می کنیم.

ما قدر یک بازی خوب را می دانیم، چون مطمئن هستیم که به کمک آن، حباب آرامش می تواند رنگ و بویی بهتر به خود گیرد. اگر شما هم مثل ما به دنبال نقش و نگاری تازه برای حباب خود هستید، در ادامه مطلب با دیجیاتو و هفت سنگ همراه شوید تا شما را با جدید ترین و بهترین بازی های هفته آشنا کنیم.

Fahrenheit: Indigo Prophecy

Fahrenheit 1

نیمی از بازی های هفت سنگ این هفته به عناوینی اختصاص دارد که در گذشته برای iOS عرضه شده و اکنون شاهد انتشار آنان روی اندروید هستیم. Fahrenheit: Indigo Prophecy یکی از بازی های یاد شده است. اگر مطالب بازی های موبایل دیجیاتو را دنبال کرده باشید، می دانید که در لیست بهترین آثار سبک اشاره و کلیک نیز این عنوان را قرار دادیم. در فارنهایت نقش شخصیتی را دارید که تحت نیروی ماورا الطبیعه قتلی هولناک را مرتکب می شود. اکنون او وظیفه دارد تا از راز عجیب این اتفاقات پرده بردارد.

Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered

Fahrenheit: Indigo Prophecy Remastered

سازنده: Aspyr Media قیمت: 9.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1980 / 3500 مگابایت زبان:

Clash Royale

clash-royale

پس از هفته ها انتظار سرانجام عنوان جدید استودیو معروف سوپرسل، خالق کلش آف کلنز، برای دیوایس های اندرویدی نیز منتشر شد. در این عنوان که ترکیبی از سبک های گوناگون است باید با کارت های درون بازی دشمنتان را شکست دهید. سوپرسل سعی کرده با ترکیب کلش آف کلنز و المان های جدید، تجربه ای آشنا در عین حال متفاوت را برای بازیکن به ارمغان بیاورد. اگر قصد دارید کلش رویال را بازی کنید، توصیه می کنیم مواظب عواقب آن باشید.

Clash Royale

Clash Royale

سازنده: Supercell قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 93.6 / 87 مگابایت زبان:

Batman v Superman Who Will Win

Batman 1

همان طور که می دانید کمتر از یک ماه تا اکران فیلم مورد انتظار Batman v Superman باقی مانده. با این حساب، چه چیزی بهتر از یک بازی ویدیویی می تواند عطش طرفداران را افزایش دهد؟ کمپانی برادران وارنر با واقف بودن به این موضوع Batman v Superman Who Will Win را روانه بازار کرد. در این عنوان سبک رانر باید یکی از شخصیت های بتمن یا سوپرمن را انتخاب کرده و رکورد بزنید. نکته جالب قابلیت کنترل بت موبیل، ماشین معروف بتمن، یا پرواز با سوپرمن است. علاوه بر این، سازندگان تصمیم گرفتند با استفاده از موزیک های فیلم و گرافیکی زیبا حس و حالی واقعی را به بازیکن منتقل کنند.

Batman v Superman: Who Will Win

Batman v Superman: Who Will Win

سازنده: Warner Bros قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 98.1 / 67 مگابایت زبان:

Dawn of Gods

G

رمان های ادیسه و ایلیاد هومر همیشه بستر مناسبی را برای تولیدکنندگان فراهم می کنند تا با اقتباس از آنان آثار سرگرم کننده ای بسازند. جدیدترین ساخته استودیو Aeria Games را می توان در دسته یاد شده قرار داد. در عنوان استراتژیک آنلاین Dawn of Gods، همانند دیگر آثار این سبک، باید با انتخاب یکی از خدایان منطقه خودتان را بسازید و به دشمنان حمله کنید.

Dawn of Gods

Dawn of Gods

سازنده: Aeria Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 96.3 / 165 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • ساسا
    ساسا | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    IP رو تغییر بدین حله

  • علی
    علی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    یکی از مزخرفترین بازیهای عمرم همین فارنهایت بود. یه جوری گفتید بشتابید که.....

  • حسین
    حسین | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

    دم گوگل کرم کلا همرو برای رجین کشور ما بسه

    • علی
      علی | ۱۴ اسفند ۱۳۹۴

      گوگل نبسته! تولید کننده ی گرامی این برنامه ها کشور ما رو جلوشو تیک نزدن :)

مطالب پیشنهادی