ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر واقعی منتسب به تلفن هوشمند HTC One 10

ایوان بلس فاش کننده سریالی که با نام کاربری evleaks@ شناخته می شود بار دیگر دست به انتشار عکس های تازه ای در مورد یک تلفن هوشمند معرفی نشده زد. تصاویر لو رفته به پرچمدار ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

ایوان بلس فاش کننده سریالی که با نام کاربری evleaks@ شناخته می شود بار دیگر دست به انتشار عکس های تازه ای در مورد یک تلفن هوشمند معرفی نشده زد.

تصاویر لو رفته به پرچمدار آتی اچ تی سی به نام HTC 10 مربوط می گردند و نمایی واضح و روشن را از امکانات و مشخصات این موبایل در اختیارمان قرار می دهند.

جنس بدنه دستگاه آنطور که از روی عکس ها می توان حدس زد از فلز است و خمیدگی اندکی هم در قسمت پشت آن دیده می شود و اگر بخواهیم ظاهر آن را به صورت کلی توصیف کنیم باید بگوییم که شباهت زیادی با نخسته های قبلی خود یعنی One M8 و M9 دارد.

در قسمت پشت بدنه این موبایل یک دوربین منفرد دیده می شود که به دو فلاش LED و همچنین بخشی که تصور می شود سیستم فوکوس خودکار لیزری باشد مجهز گردیده است.

پیش می شود که این موبایل از چیپست اسنپدراگون 820 کوالکام و 4 گیگابایت رم بهره بگیرد و در نتیجه می توان انتظار داشت که سرعت آن با گلکسی اس 7 و جی 5 ال جی برابری کند.

اسکرین شات لو رفته از بنچمارک AnTuTu این موبایل هم نشان می دهد که پرچمدار آتی اچ تی سی امتیاز قابل قبول 109336 را کسب نموده که با توقعات قبلی مان برابری می کند.

اگر بخواهیم خلاصه ای از شایعات قبلی در مورد این اسمارت فون را هم در اختیارتان قرار دهیم باید بگوییم که براساس آنها، این موبایل یک نمایشگر 5.2 اینچی Quad HD با رزلوشن (1440 در 2560 پیکسلی) را به خدمت خواهد گرفت و از دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی التراپیکسل با دو فلاش LED بهره می برد. حسگر اثر انگشت این گجت نیز در داخل دکمه هوم آن کار گذاشته شده و 32 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء نیز امکانات ذخیره سازی اش را تشکیل می دهند.

این تلفن هوشمند احتمالا تا دهه نخست فروردین ماه رونمایی می شود با این همه انتظار می رود که عرضه آن به بازار در ماه می (اواسط اردیبهشت) اتفاق بیافتد.

البته لازم است اضافه نماییم که شرکت مورد بحث هنوز هیچگونه اظهار نظر یا واکنشی نسبت به این خبرها نشان نداده و بهتر است تا دریافت یک پاسخ رسمی از سوی آن همچنان منتظر بمانیم.

لازم است یادآور شویم که اچ تی سی پیشتر تیزری تبلیغاتی را برای این موبایل منتشر کرده بود که بیشتر روی عدد 10 تاکید داشت و آنطور که ایوان بلس در توئیت تازه خود ذکر کرده نام این پرچمدار HTC One 10 خواهد بود.

HTC-10-M10-leaked-photos (1)

HTC-10-M10-leaked-photos (2)

HTC-10-M10-leaked-photos (3)

HTC-10-M10-leaked-photos (4)

HTC-10-M10-leaked-photos

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (28 مورد)
  • Sam7
    Sam7 | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    سلام دوستان اگر اینستاگرامی هستین و مهربان بیاید به پیج من به نام sam7_ta و فالو کنید خیلی ممنون میشم دیجیاتو پیامم رو پاک نکن چون تو پیجم چیزای بدی ندارم

  • علی
    علی | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    مشخصاتش که عااالیه.فقط بوم ساوندم کجایی؟دقیقا کجایی؟!

  • vahid
    vahid | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    من برند اچ تی اسیو خیلی دوس دارم m8 وe9+ دستم بوده کار کردم باهاشون ولی خداییش این دکمه وسطی که واسه اثز انگشت گذاشته خیلی ضایعس

  • peyman
    peyman | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    باسلام وخسته نباشیدبه همه دوست داران اچ تی سی واقعاًطراحیش عالیه بازدوباره بهترین طراحیواچ تی سی میگره امسال تایه حدودی میشه گفت زیادباتوجه به شایعاتش تونسته ضعف های پرچمدارm9روبگیره بنظرم عالیه،اگربهترازشرکتای دیگه نباشه بدترم نیست

  • Ali_Heydari
    Ali_Heydari | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    واقع زیباست ولی متاسفانه خبری از BoomSound تو این پرچمدار نخواهد بود با این تصاویر ک بیرون اومده

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی