ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندرهای لو رفته از تلفن هوشمند Meizu Pro 6 نمایشگری با دو لبه خمیده را برای آن نشان می دهند

میزو از جمله کمپانی های تازه وارد بسیار موفق در زمینه تولید موبایل محسوب می گردد که بسیار سریع توانست نامش را بر سر زبان ها بیندازد و محصولاتش با استقبال خوبی مواجه شدند. این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

میزو از جمله کمپانی های تازه وارد بسیار موفق در زمینه تولید موبایل محسوب می گردد که بسیار سریع توانست نامش را بر سر زبان ها بیندازد و محصولاتش با استقبال خوبی مواجه شدند. این شرکت در سال گذشته دو تلفن هوشمند بسیار قدرتمند و عالی به نام های MX5 و M2 Note معرفی نمود که به واسطه امکانات عالی شان توجه شمار زیادی از کاربران را به خود جلب نمودند.

از طرفی تلفن هوشمند Pro 5 که سال قبل وارد بازار شد نیز به خاطر شباهت بالایش به آیفون 6 پلاس و البته بهره مندی از بسیاری قابلیت ها و امکانات در نظر گرفته شده برای گلکسی اس 6 از دیگر محصول قابل توجه ارائه شده توسط میزو به شمار می رود.

فارغ از مدل های مذکور، چندی پیش شایعاتی مبنی بر عرضه تلفن هوشمند جدیدی موسوم به PRO 6 از طرف این کمپانی در وب منتشر گشت که گویا قرار است تا اردیبهشت سال آینده رونمائی شود. این موبایل با نام Meizu MX6 در پایگاه داده آنتوتو یاد شده و بر اساس آن، با چیپست 64 بیتی و 10 هسته ای Helio X20 مدیا تک با فرکانس 1.8 گیگاهرتزی همراه است.

از دیگر مشخصه های این اسمارت فون نیز می توان به 3 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و پردازنده گرافیکی Mali-T880 MP4 اشاره کرد. بر اساس اسکرین شات های لو رفته از داخل کمپانی، موبایل Meizu MX6 با فناوری Force Touch نیز همراه خواهد بود و به همین خاطر خود را یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبای چینی اش قرار می دهد.

همچنین بد نیست اشاره کنیم چندی پیش در فروم های Meizu تعدادی تصویر منتشر و از آنها به عنوان یک موبایل مفهومی یاد شده و حالا برخی اعتقاد دارند که این عکس ها نشان دهنده ی طراحی نهایی اسمارت فون مود بحث هستند.

بر اساس این تصاویر، MX6 یا Pro 6 صفحه نمایشی با دولبه ی خمیده داشته و بسیار شبیه گلکسی اس 7 اج سامسونگ و Vivo Xplay 5 است.

برای آگاهی از درست یا غلط بودن این شایعات و تصاویر باید تا زمان معرفی رسمی این محصول منتظر بمانیم زیرا کمپانی سازنده تاکنون واکنشی به هیچ کدام از این شایعات نشان نداده و آنها را رد یا تائید ننموده است.

Meizu-MX6-or-Pro-6-concept-renders (1)-w600

Meizu-MX6-or-Pro-6-concept-renders (2)-w600

Meizu-MX6-or-Pro-6-concept-renders (3)-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    درود به علاقه مندان با ادب تکنولوژی, خیلی ظاهر زیبایی داره این محصول میزو و طبیعتن عملکرد مطلوبی هم باید داشته باشه , پردازشگر گرافیکی مالیT880مدل4هسته ای که در این محصول میزو به کار رفته به اندازه قدرتمند هس که در برابر هر نوع برنامه و پردازش سنگین گرافیکی کم نیاره ! اما ضعیف ترین مدل پردازشگر گرافیکی مالیT880هس این مدل 4هسته ای که مدتی قبل به سختی از آدرنو530 در اسنپدراگون820 شکست خورد و اینکه مدل واقعا قدرتمندتر این پردازشگر گرافیکی یعنی مالیT880 MP12 دوازده هسته ای مخصوص پردازش های فوق سنگین گرافیکی نیس ... ای کاش کمی پردازشگر گرافیکی قدرتمندتری رو در این میزو جدید قرار میگرفت , به هرحال خیلی زیبا و جالب هس و همین هم که هس عالی هس

  • امین
    امین | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    کاری به کپی بودنش ندارم ولی واقعا زیباست و اگه قیمتش معقول باشه و حداقل با اس7 تفاوتی که ارزش خریدش رو بیشتر کنه داشته باشه گزینه خوبی برای خرید هست.

  • m.a
    m.a | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

    بنجل محض

    • hesam
      hesam | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

      دو چه حساب؟رو این حساب که سونی نساخته؟!؟!؟دوست عزیز خواهشا ترول بازی رو بزار کنار

      • safi
        safi | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

        من خودم طرفدار سونیم الانم z5 دستمه فن سونی هم هستم ولی این یارو m.a کودن ترین انسانیه که دیدم واقعا فرهنگ نداره و ارزشی برای سلایق بقیه قاعل نیست. البته از این جور ترولها همه ی برندها دارن ولی این فرد مایه ی سرافکندگیه فن های سونی هستش

        • hesam
          hesam | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

          منم عاشق سومیم و کلا با گوشیاش حال میکنم ولی این آقا باعث شده نظرم نسبت به سونی عوض شه

          • safi
            safi | ۱۵ اسفند ۱۳۹۴

            کلا به این جور افراد نباید اعتنا کرد. همه ی شرکت ها هم از این ترول ها زیاد دارن.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی