ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالا در آیفون 7 از مودم LTE اینتل استفاده می کند

طبق گزارشی جدید، خبر می رسد که به احتمال زیاد شرکت اینتل تامین کننده ۳۰ الی ۴۰ درصد از مودم های LTE برای آیفون 7 و 7 پلاس خواهد بود. این گزارش از سوی موسسه تحلیلی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

طبق گزارشی جدید، خبر می رسد که به احتمال زیاد شرکت اینتل تامین کننده ۳۰ الی ۴۰ درصد از مودم های LTE برای آیفون 7 و 7 پلاس خواهد بود. این گزارش از سوی موسسه تحلیلی «CLSA» به نشر رسیده و بیان می کند که اپل، استفاده از چیپ جدید مودم LTE اینتل با نام XMM 7360 را در نظر گرفته است.

چیپ مورد اشاره در دسته بندی ۱۰ (Cat 10) جای می گیرد، به معنای آنکه قادر است به سرعت ۴۵۰ مگابیت بر ثانیه جهت دانلود، و ۱۰۰ مگابیت برای آپلود داده ها دست پیدا کند.

در حال حاضر اپل از مودم LTE کوالکام به نام MDM9635 در آیفون بهره می گیرد؛ چیپی که می تواند با سرعت ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه به دانلود پرداخته و با سرعتی معادل ۵۰ مگابیت، داده ها را آپلود کند.

در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد، شاهد کاهش بیشتر درآمدهای کوالکام و البته افزایش درآمدهای اینتل خواهیم بود. اما این تمام داستان نیست. به گفته این موسسه تحلیلی، در آینده اپل برای تولید چپیست های مجتمع سری A، به جای شرکت های TSMC و سامسونگ، اینتل را انتخاب خواهد کرد و سفارش ساخت چیپست ها به این شرکت واگذار می گردد.

این در حالیست که طبق آخرین شایعات، خبر رسیده که اپل برای ساخت تمام چیپست های A10 با شرکت TSMC همکاری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • معین
    معین | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    چه فایده با سرعت لاک پشتی ایران...به درد ما نمیخوره...

مطالب پیشنهادی