ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلک بری: آنها که واتس اپ را از دست می دهند از BBM استفاده کنند

اگر خاطرتان باشد در روزهای ابتدایی ماه جاری خبری مبنی بر تصمیم جدید واتس اپ منتشر نمودیم که اعلام می داشت تا آخر سال 2016 پشتیبانی از سیستم عامل های قدیمی را متوقف خواهد کرد. بر ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۳۰

اگر خاطرتان باشد در روزهای ابتدایی ماه جاری خبری مبنی بر تصمیم جدید واتس اپ منتشر نمودیم که اعلام می داشت تا آخر سال 2016 پشتیبانی از سیستم عامل های قدیمی را متوقف خواهد کرد.

بر اساس این خبر، شرکت یاد شده که تحت تملک فیس بوک قرار دارد، از دی ماه سال آتی، دیگر از سیستم عامل های بلک بری (بلک بری 10)، نوکیا S40، نوکیا سیمبین S60، نسخه های 2.1 و 2.2 اندروید و ویندوزفون 7.1 پشتیبانی نخواهد کرد.

پیرو همین امر، امروز بلک بری اعلام نموده که برای کاربران خود به فکر جایگزینی مناسب برای این اپلیکیشن پیام رسان خواهد بود. این شرکت کانادائی خاطرنشان نموده که قبل از پایان سال جاری میلادی مسنجری جدید را برای کاربران واتس اپ در پلتفرم خود جایگزین خواهد کرد.

البته کمپانی مورد بحث در هفته گذشته نیز چندین توئیت مبنی بر این تصمیم پست نموده بود و در یکی از آنها به این نکته اشاره کرده بود که بلک بری Priv اندرویدی همچنان از واتس اپ برخوردار خواهد بود. همچنین اظهار داشته آن دسته از افرادی که این پیام رسان را از دست می دهند می توانند از BBM خود بلک بری بهره بگیرند.

BlackBerry-is-looking-for-options-to-replace-WhatsApp-which-ends-BB10-and-BBOS-support-at-the-end-of-this-year (1)

BlackBerry-is-looking-for-options-to-replace-WhatsApp-which-ends-BB10-and-BBOS-support-at-the-end-of-this-year

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی