ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت گلکسی Tab 3 Lite سامسونگ به روز رسانی شد

امروز پایگاه اطلاعاتی واردات و صادرات هند در گزارشی از ورود تعدادی تبلت گلکسی Tab 3 Lite به این کشور خبر داده. بر اساس این خبر، 14 دستگاه از این محصول با شماره مدل SM-T116IR به منظور ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۰۰

امروز پایگاه اطلاعاتی واردات و صادرات هند در گزارشی از ورود تعدادی تبلت گلکسی Tab 3 Lite به این کشور خبر داده. بر اساس این خبر، 14 دستگاه از این محصول با شماره مدل SM-T116IR به منظور انجام آزمایش و بررسی وارد این سرزمین شده اند و پس از انجام تست های لازم تمام نسخه ها دوباره به منبع ارسالی پس فرستاده خواهند شد.

جا دارد اشاره نمائیم که شماره مدل نسخه ی اصلی این دستگاه برای نمونه های 3G و وای فای به ترتیب SM-T111 و SM-T1110 است.

بر اساس گزارش یاد شده، این تبلت 104 دلار قیمت خواهد داشت. البته باید این مسئله را در ذهن خود لحاظ کنید که این قیمت قطعی تبلت مورد بحث نیست و فقط رقم تقریبی و پایه ی آن محسوب می گردد.

همچنین باید اشاره کنیم که مشخصات SM-T116IR در پایگاه داده GFXBench نیز منتشر گشته و نشان می دهد که بیشتر ویژگی های آن مشابه نمونه های اصلی است. به طور مثال، صفحه نمایش 7 اینچی نخستین نسخه از گلکسی Tab 3 Lite سامسونگ در مدل جدید نیز وجود دارد اما از دیگر امکانات ورژن جدید این دستگاه می توان به چیپست 4 هسته ای اسنپدراگون 410 با فرکانس 1.2 گیگاهرتزی اشاره نمود. پردازنده گرافیکی این موبایل نیز آدرنو 306 انتخاب گشته.

بر اساس اخبار و گزارشات یاد شده، نمونه بهینه سازی شده ی تبلت مورد بحث 50 درصد رم بیشتری دارد و در حال حاضر با 1.5 گیگابایت رم همراه گشته. اما حافظه داخلی آن تغییری نکرده و همان 8 گیگابایت مدل های پیشین برایش در نظر گرفته شده.

دوربین اصلی دستگاه 5 مگاپیکسلی و دوربین دوم آن 2 مگاپیکسلی هستند و نسخه 5.1.1 اندروید نیز به صورت پیش فرض روی دیوایس نصب گشته.

با این تفاسیر می توان گفت Tab 3 Lite جدید نسبت به نسخه های قبلی تا اندازه ای بهینه گشته و امکانات بهتری را با خود حمل می نماید.

در آخر نیز اشاره نمائیم که غول تکنولوژی کره ای در مورد اینکه این نسخه چه زمانی در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت حرفی به میان نیاورده است.

GFXBench-benchmark-test-reveals-changes-to-the-refreshed-version-of-the-slate

Samsung-has-imported-into-India-the-refreshed-version-of-the-tablet

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی