ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کارآفرینی

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان

شرکت های کوچک و متوسط با فناوری پیشرفته، نقش بسیار مؤثری در رونق اقتصادی، توسعه ی فناوری و به تبع آن کارآفرینی دارند. توسعه ی این شرکت ها اما در گرو ایجاد زیرساخت‌ های لازم ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

شرکت های کوچک و متوسط با فناوری پیشرفته، نقش بسیار مؤثری در رونق اقتصادی، توسعه ی فناوری و به تبع آن کارآفرینی دارند. توسعه ی این شرکت ها اما در گرو ایجاد زیرساخت‌ های لازم برای کاهش خطرپذیری در دوران شروع فعالیتشان است.

یکی از این زیرساخت ها، مراکز رشد واحدهای فناوری یا انکوباتورها هستند. اینگونه مراکز رشد، مشاوره‌، خدمات و تجهیزات مناسب را برای رشد و ارتقای واحد های نوپایی که با تکیه بر فناوری، ایده هایی با قابلیت تجاری سازی دارند ارائه می دهند و آنها را برای حضور مستقل و مؤثر در صحنه ی فناوری آماده می کنند.

مرکز رشد فناوری نخبگان نیز که در پارک فناوری پردیس واقع شده است، با هدف ایجاد بستری مناسب برای تجاری‌ سازی نتایج تحقیقات، ایجاد زمینه ی کارآفرینی و نوآوری، رونق اقتصاد، ایجاد فرصت‌ های شغلی جدید و تولید و توسعه ی محصولات پیشرفته ی قابل عرضه به بازار، به تیم‌ ها و گروه‌ های کاری متخصص و فعال صاحب ایده‌ های برتر در این زمینه کمک می‌ کند.

واحد های نوپای فناوری طی دوره ی حضور در این مرکز رشد، با استفاده از دستاورد های تحقیقاتی، به منظور دستیابی به دانش فنی و آمادگی برای تولید محصول یا خدمات، تلاش خواهند کرد. در این دوره، مرکز رشد علاوه بر ارائه ی امکانات و خدمات پشتیبانی، هدایت و نظارت بر روند پیشرفت این واحد های فناوری را نیز به عهده خواهد داشت. علاقمندان به عضویت در این مرکز می توانند از ارائه ی خدمات تخصصی، امکانات فضا و استقرار، شبکه ی گسترده ی همکاران (خصوصی و دولتی) و بسیاری مزایای دیگر آن بهره مند شوند.

فراخوان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان

فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان از ۲۰ بهمن‌ماه آغاز شد. مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس اعلام کرده است تیم‌ ها و شرکت‌ های نوپای فعال در حوزه‌ های برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، تجهیزات پزشکی، چاپگر های سه بعدی و تولید دیجیتال، و نانو مواد می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت مرکز رشد فناوری نخبگان برای این مرکز ارسال کنند.

سید علی هزاوه خاطرنشان کرده است که وجود تیم کاریِ کارآفرین، متخصص و با انگیزه‌، طرح فناورانه با قابلیت تجاری سازی و برنامه ی کاری منسجم از الزامات عضویت در این مرکز رشد هستند. وی در خصوص مراحل پذیرش متقاضیان نیز اعلام کرده است صاحبان طرح با تکمیل و ارسال فرم اولیه ی تقاضای عضویت، و با ارائه ی اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر، در فرآیند عضویت قرار می‌ گیرند و در صورت تأیید اولیه ی طرح، جلسه ی معارفه و آشنایی با پارک فناوری پردیس و مرکز رشد به صورت عمومی برگزار می‌ شود. در گام بعدی با حضور متخصصان مربوطه جلسات مجزایی با صاحبان طرح‌ ها برگزار می‌ شود تا طرح‌ ها از جنبه‌ های بازار و فنی نیز مورد تأیید قرار بگیرند.

مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان همچنین به محدودیت فضای استقرار شرکت‌ ها و تعداد بالای درخواست‌ ها اشاره کرده و افزوده است برای استقرار در مرکز رشد، طرح های برتر از میان طرح ها و تقاضا های ارسالی برگزیده می‌ شوند. پیشتر مهلت ارسال درخواست برای متقاضیان ۱۵ اسفند ماه اعلام شده بود، اما اکنون این مدت تا ۲۵ اسفند تمدید شده است. متقاضیان می توانند فرم مربوطه را از اینجا دریافت، آن را تکمیل و به نشانی ایمیل ذکر شده ارسال نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • GEEEEK
    GEEEEK | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    طبق معمول همه چیت باید اماده باشه فقط بری ثبت نام کنی. بدم میاد از این بنیاد نخبگان.فرمشو بگیرین دانلود کنین میفهمین چی میگم

مطالب پیشنهادی