ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیر روابط عمومی نینتندو به سونی پیوست

جو بارتلت، مدیر پیشین روابط عمومی نینتندو رسما به تیم انگلستان سونی پیوست تا در پست مدیر ارتباطات PlayStation UK ایفای نقش کند. وی حالا به جای ماریو و زلدا، باید با آنچارتد و عناوین ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۱:۳۰

جو بارتلت، مدیر پیشین روابط عمومی نینتندو رسما به تیم انگلستان سونی پیوست تا در پست مدیر ارتباطات PlayStation UK ایفای نقش کند. وی حالا به جای ماریو و زلدا، باید با آنچارتد و عناوین انحصاری و مالتی پلتفرم پلی استیشن 4 سر و کار داشته باشد.

وی در گفتگو با MCV گفت که کار خود در صنعت بازی را با پلی استیشن آغاز کرده و حالا دوباره قصد دارد یک بار دیگر به سراغ این برند برود، چرا که سال 2016، زمانی فوق العاده در تاریخ پلی استیشن خواهد بود.

ریچارد کین نیز که سال 2013 به PlayStation UK پیوسته بود، حالا به عنوان مدیر بازاریابی UK و ایرلند منصوب شده است. وی حالا جایگاه مورای پانل را پر می کند. پانل قصد دارد به شرکت 2K بپیوندد.

گویا فصل نقل و انتقالات در بین شرکت ها آغاز شده و مهره های بزرگ در حال تعویض جایگاه خود هستند. با توجه به اینکه در آغاز سال 2016 هستیم و E3 در پیش رو قرار دارد، اهمیت بازاریابی و روابط عمومی شرکت ها این روزها خود را نشان می دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • zia
    zia | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    کاشمی برای بازاریابی بخش موبایل و تلویزیونش یکاری میکرد خداوکیلی افتضاحه
    حیفه گوشی به این خوبی بعدن اینطوری??

مطالب پیشنهادی