ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پاناسونیک از نخستین فر القائی دنیا رونمائی کرد

آیا تاکنون در مورد اجاق های القائی چیزی به گوشتان خورده؟ اجاق اینداکشن که به القائی نیز مشهور است در واقع سومین نسل از اجاق های الکتریکی محسوب می گردد که برای گرم کردن از ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

آیا تاکنون در مورد اجاق های القائی چیزی به گوشتان خورده؟ اجاق اینداکشن که به القائی نیز مشهور است در واقع سومین نسل از اجاق های الکتریکی محسوب می گردد که برای گرم کردن از گرمایش القائی بهره می گیرد. به این مفهوم که المنت یا شعله ندارد و برای انتقال گرما از جریان مغناطیسی استفاده می کند.

در سال های اخیر بهره گیری از اینداکشن ها رواج یافته اما شاید در آپارتمان هایی که گازهای رومیزی و فرهای توکار دارند، چندان مورد استفاده نداشته باشند زیرا برای نصبشان باید دکور آشپزخانه را تغییر داده و نمونه های قبلی را برداشت.

اما شرکت پاناسونیک برای برطرف کردن این مشکل و به این منظور که تمامی علاقه مندان به پخت و پز با این سیستم بتوانند از آن بهره بگیرند، به تازگی از نوعی فر رومیزی رونمائی نموده که فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

این محصول نخستین فر القائی رومیزی در دنیا محسوب می گردد که به اندازه یک مایکروفر طراحی و ساخته شده و می توان درون آن انواع گوشت ها را کباب و گریل هم نمود.

به گفته کمپانی سازنده این اجاق تا پائیز سال آتی وارد بازار نخواهد شد و تاکنون هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت آن اعلام نگشته.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی