ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

الکترونیک آرتز و درآمد سالانه 1.3 میلیارد دلاری از محتوای الحاقی

براساس گفته های مدیر امور مالی الکترونیک آرتز، بلیک یورگنسن، این کمپانی سالانه 1.3 میلیارد دلار از محتوای الحاقی درآمد کسب می کند. در واقع، هر محتوایی که پس از عرضه رسمی بازی، به صورت ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

براساس گفته های مدیر امور مالی الکترونیک آرتز، بلیک یورگنسن، این کمپانی سالانه 1.3 میلیارد دلار از محتوای الحاقی درآمد کسب می کند. در واقع، هر محتوایی که پس از عرضه رسمی بازی، به صورت جداگانه برای عنوانی عرضه شود، بسته الحاقی و محتوای اضافه خطاب می شود.

در جریان کنفرانس مورگان استنلی، یورگنسن از اهمیت این محتوای اضافه برای موفقیت شرکت گفت. سیزن پس ها، بسته های الحاقی، نقشه های اضافه برای بازی های چند نفره آنلاین و قابلیت خرید درون بازی یا میکروترنسکشن (Microtransaction) این روزها بخش اعظمی از درآمد ناشرین را تشکیل داده اند.

یورگنسن گفت: «بیزینس محتوای الحاقی 1.3 میلیارد دلار در سال است. نیمی از آن تقریبا مربوط به بخش Ultimate Team است.»

آلتیمت تیم بخشی از بازی های ورزشی الکترونیک آرتز است که طی آن، بازیکنان می توانند کارت های بازیکنان ورزشی را خرید و فروش و حتی معاوضه کنند. برای به دست آوردن این کارت ها می توان از پول داخل بازی یا پول واقعی استفاده کرد.

بخش بازی های موبایل درآمدی 650 میلیون دلاری و بخش حق اشتراک سرویس ها درآمد 300 الی 400 میلیون دلاری در طول سال کسب می کنند و بازی های دیجیتالی نیز یک چهارم کل فروش هر بازی را شامل می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    با سلام.
    واقعا نوش جونشون.وقتی مدیر جدید این کمپانی ، صادقانه مشکلات شرکت و اشتباهات را بیان می کند و تلاش بسیار ،اعتبار ازدست رفته شرکت را پس می گیرد و اعتماد گیمرها را دوباره جلب می کند. وقتی اقتصاد و بازار و سهام به شکل مناسب مدیریت گردد و به جای رابطه ها و اقتصاد دولتی ، تلاش و رقابت شرکت های خصوصی انجام گیرد شاهد پیشرفت خواهیم بود.برای مثال هیات مدیریت شرکت اپل پس از استیو جابز ، تیم کوک را جانشین وی کردند. انها فقط به سوابق کاری، استعداد و توانمندیهای وی نگاه کردند نه زندگی شخصی وی.

  • afshin
    afshin | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    نوش جونش واقعا فیفا بهترین و کاملترین شبیه ساز بازی های ورزشیه

مطالب پیشنهادی