ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار تصاویر تازه ای از تلفن هوشمند HTC 10

بر کسی پوشیده نیست که در آینده نزدیک HTC تصمیم به رونمایی از یک موبایل هوشمند دارد. البته با توجه به پوسترهای تبلیغاتی منتشر شده، گویا خود تایوانی ها دل شان نمی خواهد این موضوع ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

بر کسی پوشیده نیست که در آینده نزدیک HTC تصمیم به رونمایی از یک موبایل هوشمند دارد. البته با توجه به پوسترهای تبلیغاتی منتشر شده، گویا خود تایوانی ها دل شان نمی خواهد این موضوع بر کسی پوشیده باشد.

بر اساس همین تصاویر که طی هفته پیش به انتشار رسیدند، چنین تصور می شود که اچ تی سی تصمیم به معرفی پرچمدار خود برای سال ۲۰۱۶، در پایان ماه مارس (اواسط فروردین ماه) گرفته است.

روز پیش، خبر رسید که پرچمدار شرکت مورد بحث با نام HTC 10 شناخته خواهد شد، نه M10، و حالا تصاویری از همین دستگاه قدم به فضای مجازی گذاشته اند.

در خصوص طراحی، باید اذعان داشت که تغییرات ظاهری بین این موبایل با پرچمدار قبلی ملموس هستند چرا که M7، M8 و M9 از یک زبان طراحی و بهبودهای اندک در هر نسل جدیدتر بهره می بردند.

HTC-10-M10 (1)-w700

اسپیکرهای استریو از جلوی دستگاه حذف شده اند

اینطور که از تصاویر تازه به نظر می رسد، محصولی که در موردش می خوانید بر خلاف موبایل های برتر اچ تی سی در سال های گذشته از اسپیکر در پنل جلویی دستگاه بی بهره است. از سوی دیگر می توان حضور کلید فیزیکی هوم را نیز در همان پنل جلویی دستگاه مشاهده کرد؛ کلیدی که قطعا باید به حسگر اثر انگشت مجهز شده باشد.

HTC-10-M10 (2)-w700

آنچه در فوق دیده می شود، به ترکیبی از One A9 و One M9 می ماند؛ موبایلی با بهره گیری از بدنه یکپارچه فلزی که در قیاس با نسل های پیشین خود تغییرات عمده ای داشته.

همانند پرچمداران سامسونگ، سونی و ال جی، HTC 10 هم قرار است از اسنپدراگون ۸۲۰ بهره جوید. سایر مشخصات سخت افزاری شامل چهار گیگابایت رم، نمایشگر ۵.۲ اینچ با رزولوشن 2K و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • کامی
    کامی | ۳ فروردین ۱۳۹۵

    یکی از نقاط متمایز گوشی های خانواده M رو ظاهرا در این M10 حذف کرده و اونم اسپیکرهای استریو Boomsound هست که عنوان کرده که برای حذف حاشیه ها در صفحه نمایش این اتفاق افتاده ولی به نظر میاد که میتونست عین قسمتی رو که برای اسپیکر در لبه پایینی طراحی کرده در قسمت بالایی هم ببینه و اون اسپیکرها و صدای با کیفیت رو که یکی از مزیت های رقابتی گوشه های سری m برای کاربرا بود و یکی از معیارهای ارجعیت دادن گوشی های خانواده M به رقبای هم سطحش بود رو حذف نکنه.
    به نظرم این یه نقطه ضعف هستش چون htc باید رو این مدل از هر حیث قوی عمل بکنه تا بتونه سهم بازارش از دست رفته رو برگردونه و حذف چنین ویژگی متمایز کننده ای حتی اگر همه ادعا هاش راجع به عملکرد دوربین M10 و ... هم درست باشه خودش یه نمره منفی اساس هستش

  • علی
    علی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    پشتش خوشگله اما جلوش...

  • amir
    amir | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    اسم مدلش HTC iPhsong ترکیبی از آیفون و سامسونگ

    • javad
      javad | ۲۷ اسفند ۱۳۹۴

      تو دیگه خیلی داری نامردی میکنی?شاید یکم جلوش شبیه سامسونگ باشه ولی انصافا این کجاش شبیه ایفونه???

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی