ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با ترکیب کامپیوتر بند انگشتی QM1 و ویدئو پروژکتور LED جیبی S1 ایسوس آشنا شوید

ایسوس را بدون شک می توان یکی از برترین برندها در عرصه ی کامپیوترهای شخصی دانست که تا به امروز در این زمینه راهکارها و محصولات متعددی را راهی بازار ساخته است. این کمپانی اکنون ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

ایسوس را بدون شک می توان یکی از برترین برندها در عرصه ی کامپیوترهای شخصی دانست که تا به امروز در این زمینه راهکارها و محصولات متعددی را راهی بازار ساخته است. این کمپانی اکنون باور دارد ترکیب کامپیوتر بند انگشتی QM1 و ویدئو پروژکتور LED جیبی S1 اش می توانند کامپیوتری شخصی و توانمند را در جیب هر کاربری قرار دهند.

برای آگاهی بیشتر در این رابطه و شناخت کامل تر گجت های پیش تر اشاره شده از شما دعوت به عمل می آوریم بیانیه خبری که از جانب دفتر روابط عمومی ایسوس در تهران برای دیجیاتو ارسال شده است را در ادامه مطلب مطالعه نمایید.

ایسوس به عنوان برند پیشرو در زمینه تولیدات فناوری در جهان، دو محصول را به عنوان یک بسته پیشنهادی به کاربران وفادار خود به عنوان یک کامپیوتر کامل جیبی قابل حمل با صفحه نمایش 41 اینچی پیشنهاد کرده است. بله، 41 اینچ صفحه نمایش در جیب شما، ترکیب دو دستگاه کامپیوتر بند انگشتی QM1 و ویدئو پروژکتور LED جیبی S1، به سادگی می تواند برای شما کامپیوتری کارآمد و قابل حمل، خلق کند که در ادامه به ویژگی های خاص این دو محصول می پردازیم:

ویدئوپروژکتور LED قابل حمل و شارژی S1

ایسوس با احتساب نیاز کاربران به ویدئو پروژکتوری قابل حمل، چند منظوره، با طراحی Zen طراحی و تولید کرده است. پروژکتور قابل حمل S1 با استفاده از منبع نور LED قدرتمندش می تواند در فاصله تنها 1 متر تصویری شفاف، واضح و روشن با ابعاد 41 اینچ ایجاد کند. همچنین منبع نور آن بدون استفاده جیوه ساخته شده که دوست دار محیط زیست است و قدرت نوردهی آن 200 لومن است. این قدرت نوردهی باعث می شود تا تمامی طیف رنگ در بازه RGB را با کیفیت و درخشش کامل تولید کند.

S1 دارای یک باطری شارژ شونده 6000 میلی آمپری است که علاوه بر ذخیره توان مورد نیاز برای روشن نگه داشتن پروژکتور، می تواند به صورت یک پاور بانک نیز عمل کرده و دستگاه های دیگر را نیز از طریق USB شارژ یا روشن کند.

همچنین پروژکتور S1 با پشتیبانی از HDMI/MHL می تواند به عنوان خروجی مناسب برای دستگاه های سازگار عمل کند. علاوه بر این با دارا بودن بلندگوی 2 واتی با فناوری انحصاری ایسوس به نامSonicMaster ، از طریق همین رابط می تواند صدا را هم با وضوح و کیفیت مناسب پخش نماید.

کامپیوتر بند انگشتی QM1

ck PC QM1 در واقع کامپیوتری کامل در ابعاد یک بند انگشت است که می تواند از طریق یک پورت HDMI تصویر خروجی را منتقل کند. این کامپیوتر کوچک دارای یک پردازنده چهار هسته ای Atom Z3735F اینتل، 2 گیگابایت حافظه DDR3L و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی که با شبکه بیسیم با استاندارد 802.11 b/n/g و Bluetooth 4.0 عرضه می شود. کاربران همچنین می توانند از طریق یک حافظه جانبی micro SD میزان فضای ذخیره سازی دستگاه خود را نیز ارتقا دهند.

QM1 با استفاده از سیستم عامل محبوب ویندوز 10، برای کارهای روزمره مانند جستجو در اینترنت، تماشای فیلم و اجرای برنامه های اداری یا تبدیل تلویزیون های خانگی به تلویزیون های هوشمند، بهینه شده و مورد استفاده قرار گیرد.

اگرچه امروزه اکثر کارها را می توان از طریق یک دستگاه هوشمند مثل تبلت یا نِت بوک انجام داد، اما به دلایلی نیاز به کوچکتر شدن گجت ها همواره احساس می شود. مشکلاتی که در هنگاه حمل و نقل ممکن است رخ دهد، عدم سازگاری سیستم عامل ها با دستگاه های مختلف، نیاز به کامپیوتری کوچک را به وجود آورده است. همانطور که در بررسی گفته شد، QM1 می تواند جایگزین بسیار مناسبی برای لپتاپ یا تبلت برای یک مدیر، استاد یا دانشجویان باشد یا در خانه ای هوشمند، جایگزینی مناسب برای کامپیوتر های حجیم جهت کاربردهای خانگی باشد. خروجیHDMI، پشتیبانی کامل از شبکه بی سیم، مصرف بسیار پایین و قیمت مناسب این محصول، جای خالی آن را در سبد نیازهای روزمره بیش از پیش محسوس می کند.

اگر اهل مسافرت و گردش هستید، کافی است این دو محصول را با هم ترکیب کرده و با خیال راحت، بدون نیاز به منبع برق خاطرات و عکس های سفر خود را با صفحه نمایشی بسیار بزرگ مرور کنید.

حال با ترکیب QM1 و S1 معادله ایسوس را حل کرده و می توانید کامپیوتری کامل بدون محدودیت ابعاد و وزن داشته باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • قلی
    قلی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    ایول!

مطالب پیشنهادی