ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عزم لیگو برای حضور گسترده تر در بازار ایران

صنعت تلفن های همراه این روزها حسابی اشباع شده و در کنار نام های بزرگ و شناخته شده ای نظیر سونی، سامسونگ و اپل چندی است که شاهد شکل گیری شرکت های مختلف تولید کننده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

صنعت تلفن های همراه این روزها حسابی اشباع شده و در کنار نام های بزرگ و شناخته شده ای نظیر سونی، سامسونگ و اپل چندی است که شاهد شکل گیری شرکت های مختلف تولید کننده موبایل از چین هستیم.

این شرکت ها عموما با هدف جذب خیل عظیم کاربران چینی تاسیس می شوند و در ادامه به خاطر موفقیت های خوبی که در بازار این کشور به دست می آورند به بازارهای دیگر نیز راه می یابند.

لیگو یکی از این شرکت های چینی نوپاست که سعی دارد با تمرکز روی طراحی، تولید و عرضه تلفن های هوشمند با کیفیت جایی برای خود در این بازاره پرازدحام دست و پا کند و به این واسطه جامعه وفاداری از مشتریان را در 30 کشور اروپایی، آسیایی و آمریکایی ایجاد نماید.

موبایل های این شرکت نیز در قالب دو سری Elite و Lead با گارانتی رسمی وارد کشور می شوند و با قیمت معقول و امکانات منطقی در اختیار کاربران ایرانی قرار می گیرند.

روز گذشته نماینده رسمی لیگو در ایران، یعنی شرکت جهان الکترونیک جلسه ای را با حضور آقای جانسون مدیرعامل و سهامدار اصلی آن در دفتر اصلی خود ترتیب داده بود تا از اهداف و برنامه هایش برای حضور بیشتر این برند چینی در کشور بگوید.

آقای جانسون در این جلسه به کیفیت بسیار خوب محصولات لیگو در قیاس با قیمت آنها اشاره نمود و مدعی شد این محصولات به خاطر برخورداری از همین دو ویژگی مورد توجه کاربران ایرانی خصوصا جوانان واقع می شوند.

او همچنین وعده داد که به زودی دفاتر خدمات پس از فروش این شرکت در شهرهای مختلف کشور دایر می گردد تا رضایت کاربران را هرچه بیشتر جلب نماید.

مهدی افلاطونیان مدیرعامل شرکت جهان الکترونیک هم از امضای قرارداد همکاری با لیگو خبر داد که به موجب آن دو خط تولید تلفن های همراه این شرکت در استان یزد تاسیس شده اند و قرار است که پروسه تولید این محصولات را به صورت بومی از سر بگیرند.

این دو کارخانه به تعبیر مدیرعامل جهان الکترونیک هم اکنون 160 نیروی تمام وقت دارند و قرار است که تا اواسط بهار 95 پروسه تولید خود را آغاز نمایند.

آقای جانسون در پاسخ به این سوال که آیا انتقال خط تولید محصولات لیگو به ایران باعث افزایش هزینه تمام شده تولید آنها می شود یا خیر پاسخ داد؟ خیر اینطور نخواهد شد چراکه هزینه نیروی کار در شنزن (مقر اصلی این شرکت در چین) برخلاف باور عمومی نسبت به ایران بالاتر است و از طرفی دولت نیز وعده هایی را برای حمایت از اشتغال زایی به آنها داده است. به گفته وی، با آغاز به کار این دو کارخانه، فرایند تولید در ایران صورت می گیرد و همزمان از پشتیبانی واحد توسعه و تحقیق لیگو در چین بهره می گیرد.

آقای افلاطونیان در ادامه به خدمات پس از فروش محصولات لیگو اشاره نمود که تعویض 10 روزه کالا و گارانتی یک ساله تعویض قطعات را شامل می شود و تا دو سال هم ضمانت تعمیر دارند.

وی اضافه کرد: مرکز خدمات مشتریان این شرکت به صورت 24 ساعته و در هفت روز هفته آمادگی دارند تا به سوالات فنی کاربران در رابطه با محصولات لیگو پاسخ دهند و در راستای راحتی بهتر مصرف کنندگان دفترچه راهنمای این محصولات به زبان فارسی نیز ارائه می گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (11 مورد)
  • امیرحسین
    امیرحسین | ۲۳ اسفند ۱۳۹۴

    من دو هفته ای هست که از گوشی لیگو الیت 1 استفاده میکنم گوشی خیلی خوبیه نه این بلکه تمام مدل هاش خوبه کیفیت ساخت عالی امکانات بالا استفاده از اخرین تکنولوژی های روز 4G پشتیبانی از OTG و ..... نسبت به پولی که می پردازید واقعا امکانات خوبی می ده
    در ضمن راجب پردازه بگم از سریع ترین وبهترین پردازه استفاده می کنه که این نوع پردازه در گلکسی 6استفاده شده



    البته اگه در ایران خط تولید شروع به کارکنه فک نمیکنم که اون کیفیت مطلوب شرکت رو داشته باشه مگراین که قطعات از لیگو بیاد و ایران مونتاژ کنه

  • RZ@
    RZ@ | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    دوست عزیز، بخدا اون مشخصات خوبن نگاه کن،بعد این شرکت داره تو ایران کارخونه میزنه و کلی جوون ایرانی رو میبره سره کار و منم نمگیم که کاربر حرفه اییم ، ولی با گوشی چنان ور میرم که نگو، همه چیییش، یعنی فک نکنم کم هست که بیشتر از من گوشی داغوون کنه و به همه جااش سرک نکشه، از اینترنت بگیر که یه سره share رو کامپیوتر و بعد فیلم دیدن با موبایل و دستکاری آندروید و این چیزا و کلی خرت و پرت دیگه، اولین چیزی که تو یه گوشی هم برام اولویته صفحه س و باطری ... یعنی صفحه بزرگ باشه، باطریییش هم خووب، این لییگو نظرمو خیلی گرفته، بعد قرار هم نیس آش دهن سوز باشه اندازه ۶۰۰ تومن پول دادی شاید باقی چیزااش هم مث هم رده هااش باید ولییییییییببی یه صفحه نمایش فول اچ دی کیفیت بالا و باتری پرظرفیت و حافظه داخلی ۱۶ گیگ و رم ۳ و اینترنت ۴جی و تازه مموری خوری گوشی هم تا ۱۲۸ گیگی گیر آوردی ،من خودم مموری گوشیییم ۶۴ گیگه و واقعا این گوشییه نظرمو جلب کرده، حداقل بعنوان گوشی دووم بی نظیره و فوق العاده س ،تونستم حتما میگیرمش ... شرمنده اگه زیاد شد.....

  • seedni
    seedni | ۱۶ اسفند ۱۳۹۴

    این چین پدر مردم ایران درآورد . داره زنده زنده میخورمون با این جنس های بنجل و آشغالش .

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی