ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت: ویندوز 10 بهترین ویندوز تاریخ برای گیمینگ است

در مورد API ها یا رابط های نرم افزاری، پیش از این بسیار خوانده و شنیده ایم و دایرکت اکس 12، یکی از مهم ترین آن ها برای پی سی گیمرهای امروزی محسوب می شود. ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

در مورد API ها یا رابط های نرم افزاری، پیش از این بسیار خوانده و شنیده ایم و دایرکت اکس 12، یکی از مهم ترین آن ها برای پی سی گیمرهای امروزی محسوب می شود. مدتی می شود که برخی بازی ها از این رابط برای ارتقای سطح کیفی خود بهره می برند. از جمله این عناوین می توان به Rise of the Tomb Raider و Just Cause 3 روی ویندوز 10 اشاره کرد.

اخیرا، طی ویدیویی تبلیغاتی که از سوی مایکروسافت منتشر شده، شاهد افزوده شدن عناوین بیشتری به این مجموعه هستیم. Deus Ex Mankind Divided، فورتزا موتور اسپورت جدید، گرز آو وار و چند عنوان دیگر در این تیزر تبلیغاتی به چشم می خورند.

البته در این میان جالب است که تصاویر جدیدی از Deus Ex Mankind Divided مشاهده می شود و بهره وری آن از دایرکت اکس 12 می تواند خبر خوشحال کننده ای برای پی سی گیمرهای لوکس پسند باشد.

در انتها نیز مایکروسافت دایرکت اکس 12 را برترین API دهه می خواند و می گوید که ویندوز 10 بدون شک بهترین ویندوز تاریخ برای گیمینگ خواهد بود. در ادامه تریلر را مشاهده می کنید:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی