ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت اندروید مارشملو برای اکسپریا زد ۵ سونی عرضه شد

کاملا مشهود است که سونی تلاش می کند تا تمامی اهداف و برنامه ریزی ها خود را به درستی به انجام برساند و در همین راستا، امروز به صورت رسمی نسخه ی مارشملوی اندروید را ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

کاملا مشهود است که سونی تلاش می کند تا تمامی اهداف و برنامه ریزی ها خود را به درستی به انجام برساند و در همین راستا، امروز به صورت رسمی نسخه ی مارشملوی اندروید را برای اسمارت فون اکسپریا Z5 خود منتشر نموده.

کاربران این دیوایس امروز می توانند آپدیت فریموِر مارشملوی 32.1.A.1.163 را برای مدل های E6653 ،E6683 و E6603 اکسپریا Z5 دریافت نمایند. بر اساس گزارش های موجود، به روز رسانی مشابهی  برای مدل های کامپکت و پرمیوم نیز در راهند.

همچنین گفته می شود که این آپدیت ابتدا در تایلند و روسیه عرضه شده و پس از آن نیز کشورهایی همانند استرالیا، اتریش، ایرلند و مالزی آن را دریافت نموده اند. جا دارد اشاره کنیم که تمامی مدل های آنلاک شده و ارائه شده توسط اپراتورها می توانند از این نسخه بهره بگیرند.

با اینکه این بیلد امروز عرضه گشت اما نخستین نشانه های حضور آن هفته گذشته مشاهده شده؛ NTT DoCoMo ژاپن در سوم مارس یعنی چهار روز پیش بیلد 32.1.F.0.43 اندروید را به مشتری های خود ارائه کرده بود.

در این راستا خوب است بدانید این آپدیت مارشملو مجموعه ای از ویژگی های هسته ی جدید اندروید همانند قابلیت مدیریت میزان مصرف باتری Doze، اجازه نامه های قابل تغییر اپلیکیشن ها و Google Now on Tap را در خود جای داده. پچی که گوگل در فوریه عرضه نمود نیز در این مجموعه قرار دارد و سونی نیز در رابط کاربری آن ویرایش هایی را اعمال نموده که از جمله ی آنها می توان به لانچر Xperia Home و همچنین ایجاد برخی تغییرات در اپلیکیشن دوربین اشاره نمود.

در آخر نیز یادآوری نمائیم که مود STAMINA سونی از این به روز رسانی حذف گشته و ضمناً این کمپانی از ویژگی حافظه تطبیقی (adoptable storage) برای کارت حافظه ی میکرو اس دی پشتیبانی به عمل نیاورده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (12 مورد)
  • soap
    soap | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    تو سایت اکسپریان نوشته بود که در اپدیت های بعدی استامینا را اضافه میکنند

  • امیر
    امیر | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    استامینا رو حذف کرده؟
    ای خاکککک
    مردم امکانات اضافه میکنند سونی گننند میزنه به همون که داره

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی