ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آیا موبایل HTC 10 در 31 فروردین معرفی خواهد شد؟

توئیتی از طرف «ایوان بلاس» نشان می دهد که موبایل HTC 10 در تاریخ 19 آوریل مصادف با 31 فروردین رونمائی خواهد گشت. این فرد که همیشه پیش از وقوع هر رویداد یا انتشار اخبار ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۴۵

توئیتی از طرف «ایوان بلاس» نشان می دهد که موبایل HTC 10 در تاریخ 19 آوریل مصادف با 31 فروردین رونمائی خواهد گشت.

این فرد که همیشه پیش از وقوع هر رویداد یا انتشار اخبار رسمی، گمانه زنی های خود را توئیت نموده و بخشی از آنها نیز درست از آب در می آیند، این بار به روشی بسیار جالب این تاریخ را کشف و اعلام کرده. به این صورت که به جای سرک کشیدن در دفتر مرکزی کمپانی سازنده یا تکیه بر حرف های منابع مختلف خبری، خیلی ساده با نگاه دقیق روی صفحه نمایش HTC 10 که دیروز عکس های منتسب به آن لو رفته بودند، این تاریخ را پیدا نموده است.

«بلاس» اعتقاد دارد تاریخ حک گشته روی این تصویر بیانگر زمان رونمائی از این دستگاه خواهد بود.

در این راستا بد نیست به مشخصات این اسمارت فون اشاره کنیم که بر اساس شایعات اخیر، با صفحه نمایش 5.15 اینچی و رزولوشن 1440×2560 پیکسلی، چیپست چهار هسته ای اسنپدراگون 820، پردازنده گرافیکی آدرنو 530 و چهار گیگابایت رم همراه خواهد بود. همچنین گفته می شود که 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و دوربین اصلی آن نیز 12 مگاپیکسلی است.

اسمارت فون مورد بحث با نسخه ی 6.0.1 اندروید، حسگر تشخیص اثر انگشت و پورت USB Type-C همراه خواهد بود و اگر تمامی این حرف و حدیث ها صحت داشته باشند از نسخه سوم تکنولوژی شارژ سریع نیز پشتیبانی خواهد نمود.

جا دارد اشاره کنیم علاوه بر شایعات تولید اچ تی سی 10، همچنین خبرهایی مبنی بر ساخت دو تلفن هوشمند نکسوس توسط این شرکت تایوانی نیز در وب وجود دارند و بر اساس آنها، یکی از این دستگاه ها فبلت به شمار رفته و صفحه نمایش 6 اینچی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • amin
    amin | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    از گوشی هایی که پشتش خمیدگی داره اصلا خوشم نمیاد،کاش یکمم باریک تر میشد احتمالاً به خاطر فورس تاچ این مدلی طراحیش مثل پرچم دارای سال 2014 میمونه

    • Black Black
      Black Black | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

      خمیدگی ? استاد الان m9 هم پشتش قوس داره تا تو کف دست بهتر بشینه ? فورس تاجو از کجا دراوردی?✌

مطالب پیشنهادی