ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

اسپنسر: اکس باکس وان اولویت مایکروسافت خواهد بود

پس از معرفی کوانتوم بریک، عنوان انحصاری اکس باکس وان برای پی سی، جنجال عجیبی رخ داد. پس از آن فیل اسپنسر، مدیر بخش اکس باکس گفت که قصد دارند این روند را ادامه دهند ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۱۵

پس از معرفی کوانتوم بریک، عنوان انحصاری اکس باکس وان برای پی سی، جنجال عجیبی رخ داد. پس از آن فیل اسپنسر، مدیر بخش اکس باکس گفت که قصد دارند این روند را ادامه دهند و همین چند روز پیش بود که شاهد معرفی Forza Motorsport 6 Apex برای ویندوز 10 نیز بودیم.

گفته می شود که فرنچایزهای فورتزا و Gears of War نیز قرار است به زودی روی ویندوز و البته فروشگاه مخصوص ویندوز 10 در اختیار گیمرها قرار بگیرند و خبری از پشتیبانی مایکروسافت از استیم، بزرگ ترین پلتفرم و جامعه آنلاین پی سی گیمرها نیست.

اما پس از گذشت تقریبا یک ماه، اسپنسر می گوید که آن ها به هیچ وجه قرار نیست پشت اکس باکس وان را خالی کرده و تمام نیروی خود را برای تقویت ویندوز 10 به کار بگیرند. در حقیقت اکس باکس وان هنوز اولویت مایکروسافت برای گیمینگ است.

وی در مصاحبه با IGN گفت پشتیبانی پی سی با یک بازی، به این معنا نیست که آن ها قرار است کنسول را رها کنند و مردم باید بدانند که «اکس باکس یک اولویت بزرگ و تعهدی عظیم است».

آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی برند اکس باکس می گوید که آوردن بازی هایی نظیر کوانتوم بریک روی پی سی، سبب می گردد تا اکوسیستم گیمینگ رشد یافته و بزرگ تر شود. گرینبرگ می گوید از مدیرعامل گرفته تا کوچک ترین عضو، همه در مایکروسافت به تجارت کنسولی تعهد بالایی دارند و همین سبب شده تا موفقیتی عظیم به دست آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • pooria
    pooria | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    macro khodesham nemidone dare chikar mikone yeseri adame bi kefaiato gozashtan onja o harroz dare tarafdar az dast midan man ke az kharid xbox onam baede gozashte 2sal pashimonam chon hich poshtibani nakardan

مطالب پیشنهادی