ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی تصاویر تازه ای را از موبایل های خانواده اکس خود منتشر کرد

ال جی یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی است که علاوه بر لوازم خانگی به خاطر تولید اسمارت فون هایش نیز شهرت دارد. این کمپانی کره ای، چندی پیش در جریان ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

ال جی یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال در زمینه تکنولوژی است که علاوه بر لوازم خانگی به خاطر تولید اسمارت فون هایش نیز شهرت دارد.

این کمپانی کره ای، چندی پیش در جریان کنگره جهانی موبایل بارسلون از جدیدترین پرچمدار خود پرده برداشت و در کنار آن دست به انتشار اطلاعاتی از دو موبایل جدید به نام های X Cam و X screen زد.

حالا این شرکت پوسترهای تبلیغاتی تازه ای را از این دو محصول تهیه کرده و آنها را از طریق شبکه های اجتماعی اش با مخاطبان خود در میان گذاشته است تا علاقمندان به این دو دستگاه را برای عرضه قریب الوقوع آنها آماده نماید.

قرار است که پروسه عرضه این محصولات از آسیا، اروپا و آمریکای لاتین آغاز شود و در ادامه بازارهای دیگری نیز به این موارد اضافه خواهند شد. هر دوی این گجت ها در گروه محصولات میان رده قرار می گیرند و از روی نام انتخابی برای آنها می توان به اطلاعات تازه ای پی برد.

مدل اکس اسکرین یک نمایشگر ثانویه 1.76 اینچی را علاوه بر پنل 4.93 اینچی خود با رزلوشن 720p اش به همراه دارد. اکس کم هم دو حسگر دوربین در قسمت پشت بدنه اش دارد که 13 و 5 مگاپیکسلی هستند.

جالب است بدانید که این دو موبایل فاقد دکمه فیزیکی در قسمت پشت بدنه خود هستند و اینطور به نظر می آید که الجی سعی در فاصله گرفتن از الگوی کاری قبلی خود دارد.

مدل اکس اسکرین دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی را در خود جای داده و از یک چیپست چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز بهره می برد (که احتمالا همان اسنپدراگون 410 است).

این موبایل یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دارد و برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری نیز یک دوربین هشت مگاپیکسلی در قسمت جلوی بدنه آن جای گرفته است.

اندروید مارشملو نیز از قبل روی اکس اسکرین بارگذاری شده که به رابط کاربری اختصاصی این شرکت مجهز گردیده. لازم است اضافه نماییم که این موبایل در قالب رنگ های مشکی، سفید و طلایی- صورتی عرضه خواهد شد.

اما مدل اکس کم یک نمایشگر فول اچ دی 5.2 اینجی با رزلوشن 1920 در 1080 پیکسل دارد و همزمان از دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. توان پردازشی این موبایل نیز از طریق یک چیپست هشت هسته ای با سرعت کلاک 1.14 گیگاهرتز تامین می شود و انرژی مورد نیازش را هم از باتری 2520 میلی آمپر ساعتی می گیرد.

اندروید مارشملو به صورت پیش فرض از قبل روی این دستگاه نصب خواهد شد و تنوع رنگی ارائه شده برای آن نیز به نقره ای، سفید، طلایی و طلایی-صورتی خلاصه می شود.

LG-X-screen-and-X-cam-promo_2

LG-X-screen-and-X-cam-promo_3

LG-X-screen-and-X-cam-promo_4

LG-X-screen-and-X-cam-promo_5

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • سپهر
    سپهر | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    احتمالا باسه رقابت با سري موفق J و A سامي ان?

  • M.M
    M.M | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    ایکس کم رو میخرم....کسایی هم ک میگن زشته توجه داشته باشن که دوربین دوگانست...بهتر ازینم نمیشه طراحیش کرد ...کسایی که طراحیش کردن همه کارشناسن و یه عمره کارشون اینه ... مثل شما دانشاموز و بچه دبیرستانی نیستن که تازه پشت لبشون سبز شده..اگه میگی زشته با دلیل بگو ...

  • sima
    sima | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    طراحی های این سری ال جی از سری A سامسونگ یخیل زیباتره .

  • Shahryar
    Shahryar | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    در یک‌کلمه زشششششت

مطالب پیشنهادی