ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای منتسب به موبایل Meizu PRO 6

به دنبال شایعات متعددی که در مورد موبایل آتی شرکت میزو در وب منتشر می گردند، امروز نیز تصاویر تازه ای منتسب به PRO 6 در فضای اینترنتی پخش شده که نشان می دهد این ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۱۵

به دنبال شایعات متعددی که در مورد موبایل آتی شرکت میزو در وب منتشر می گردند، امروز نیز تصاویر تازه ای منتسب به PRO 6 در فضای اینترنتی پخش شده که نشان می دهد این اسمارت فون با صفحه نمایشی دارای دو لبه ی خمیده همراه خواهد بود.

تاکنون تلفن های هوشمند گلکسی S6 Edge و S7 Edge سامسونگ و همچنین موبایل Vivo Xplay 5 با چنین نمایشگری تولید و روانه بازار شده بودند. اما بر اساس تصاویر لو رفته از Meizu PRO 6 گویا این دستگاه نیز قرار است با چنین پنلی همراه باشد.

همان طور که در تصاویر جدید می توان دید، کلید فیزیکی mBack که در شایعات پیشین به وجود آن اشاره شده بود، همچنان در این دیوایس حضور دارد. این دکمه کاملا خاص بوده و می توان از آن به عنوان کلید خازنی برگشت، دکمه فیزیکی هوم و همچنین اسکنر تشخیص اثر انگشت استفاده نمود.

بر اساس رندرهایی که می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمائید، کلیدهای پاور/قفل و تنظیم صدای این دستگاه در سمت راست آن تعبیه گشته اند و در بخش پشتی نیز شاهد لوگوی جدید میزو هستیم. گفته می شود این تلفن هوشمند از جنس فلز ساخته خواهد شد و باتری و قاب پشتی آن قابل تعویض نخواهند بود؛ یعنی طراحی یکپارچه دارد.

از مشخصات ارزشمند این اسمارت فون باید به نمایشگر حساس به فشار اشاره نمود که معاون ارشد کمپانی سازنده نیز اخیرا این قابلیت را تائید نموده. همچنین گفته می شود به احتمال زیاد این موبایل با چیپست اگزینوس 8870 سامسونگ و 4 گیگابایت همراه باشد. نسخه ی مارشملوی اندروید و رابط کاربری Flyme نیز از دیگر امکاناتی هستند که در شایعات اخیر به این موبایل نسبت داده شده اند.

Meizu-PRO-6-render_2-w600

Meizu-PRO-6-render_3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • امید
    امید | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    جلو سامسونگ - پشت اچ تی سی یا اپل - رابط کاربری اپل - یه شتر گاو پلنگیه برا خودش

  • مهدی
    مهدی | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    اخه رابط کاربریش هم کپی ios ه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی