ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

زمان رونمائی از موبایل P9 هوآوی یک ماه به تعویق افتاد [شایعه]

چندی پیش در خبری از انتشار پوستری از طرف هوآوی که به رونمائی احتمالی P9 در 19 اسفند در برلین اشاره داشت برایتان نوشتیم اما امروز «ایوان بلاس» با شناسه ی @evleaks در توئیتر اعلام ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

چندی پیش در خبری از انتشار پوستری از طرف هوآوی که به رونمائی احتمالی P9 در 19 اسفند در برلین اشاره داشت برایتان نوشتیم اما امروز «ایوان بلاس» با شناسه ی @evleaks در توئیتر اعلام نموده این اسمارت فون حدودا یک ماه دیرتر و در 6 آوریل یعنی 18 فروردین معرفی خواهد گشت.

در شایعات پیشین تصور می گشت در این مراسم قرار است از چهار مدل از این تلفن هوشمند که شامل P9،  P9 lite، P9 Max و نسخه ی تقویت شده از P9 معمولی می شوند، پرده برداری گردد و در خبرهای جدید نیز این گمانه زنی همچنان پا بر جاست.

در این راستا باید گفت دو موبایل هوآوی P9 MAX و نسخه تقویت شده با چیپست کایرین 955 و P9 با کایرین 950 همراه هستند. اسمارت فون P9 Lite نیز بر اساس شنیده ها به تراشه اسنپدراگون 650 مجهز گشته و قیمت احتمالی آن نیز 289 دلار تخمین زده شده است. این در حالیست که نسخه اصلی این موبایل با قیمت 473 دلار روانه بازار خواهد گشت.

مدل تقویت شده و ویژه ی این دستگاه، 565 دلار و نسخه ی مکس 627 دلار قیمت گذاری شده اند.

کمپانی چینی مورد بحث در سال 2015 موفقیت های چشمگیری برای خود رقم زد و یکی از دلایل آن همکاری با گوگل و ارائه نکسوس 6P بود. آنها با این کار خود را به بازار آمریکا نیز معرفی نمودند. همین امر موجب شد تا این شرکت چشم اندازی 5 ساله برای خود تعریف کرده و به واسطه آن بخواهد به صدر جدول برترین موبایل سازان دنیا دست یابد. بدون شک می دانید که برای این امر باید از غول هایی همانند سامسونگ و اپل عبور کند که به هیچ عنوان کار ساده ای به نظر نمی رسد.

اما در همین راستا مدیر عامل هوآوی اظهار داشته آنها برای رسیدن به این هدف باید در بازار آمریکا نیز بیشتر خودنمائی کرده و کاربران بیشتری را به سوی محصولات خود جلب نمایند.

در آخر نیز بد نیست به اختصار و بسیار کوتاه در مورد مشخصات مدل های مختلف موبایل مذکور برایتان توضیح دهیم. نسخه ی لایت از همه کوچک تر بوده و صفحه نمایش 5 اینچی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد. نسخه ی اصلی P9 با نمایشگر 5.2 اینچی و رزولوشن 1080×1920 پیکسلی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه است و ضخامت بدنه ی آن نیز 6.18 میلی متر اعلام شده.

نسخه ی تقویت شده دستگاه با صفحه نمایش 6.2 اینچی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود و گران ترین مدل یعنی مکس نیز پنل 6.8 اینچی، 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت رام خواهد داشت.

لازم به یادآوری است که تمامی مدل های یاد شده در بخش پشتی خود به دوربین دوگانه و حسگر تشخیص اثر انگشت نیز مجهز هستند.

eva

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهران
    مهران | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

    آقا منو و شکل و شمایل Play Store گوشی من از امروز مثل فرمت جهانی شده و بعضی برنامه هایی که ثبلا تحریم بود، الان میان!
    گوشی Sony Z3.
    اینترنت پارس آنلاین
    . . .

مطالب پیشنهادی