ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میزو خط تولید جدیدی از موبایل های مجهز به چیپست Helio X20 را راه اندازی می کند [شایعه]

اخیرا شایعات متعددی مبنی بر معرفی Meizu MX6 در نیمه سال جاری میلادی در وب منتشر گشته و بر اساس آنها، این اسمارت فون با چیپست 10 هسته ای و 64 بیتی Helio X20 همراه ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

اخیرا شایعات متعددی مبنی بر معرفی Meizu MX6 در نیمه سال جاری میلادی در وب منتشر گشته و بر اساس آنها، این اسمارت فون با چیپست 10 هسته ای و 64 بیتی Helio X20 همراه خواهد بود.

پیرو این صحبت ها، امروز منبعی محرمانه اعلام داشته که کمپانی میزو علاوه بر موبایل یاد شده، در حال آماده سازی خود به منظور راه اندازی خط تولید کاملی از تلفن های هوشمندی است که تمامی محصولات آن به چیپست Helio X20 یا Helio X25 مدیا تک مجهز خواهند بود.

به گزارش منبع یاد شده، اسمارت فون مذکور از نظر قیمت در جایگاهی میان سری M  که به Blue Charm نیز شهرت دارد و شامل مدل های M1, M2, M1 Note و M2 Note می گردد و سری MX این شرکت قرار خواهد داشت.

به همین لحاظ می توان گفت دستگاه یاد شده قیمتی ارزان تر از اسمارت فون MX6 دارد و انتظار می رود تا انتهای سال جاری میلادی نیز تولید و روانه بازار گردد.

همچنین در این خبر ذکر شده که اسمارت فون مورد انتظار برچسب قیمت 1500 یوآنی معادل 230 دلار دارد.حالا باید منتظر ماند و دید آیا این شایعات صحت دارند یا فقط بر اساس فرضیات مطرح گشته اند.

همچنین بد نیست یادآوری نمائیم که میزو در سال گذشته میلادی حدود 20 میلیون دستگاه موبایل فروخت که آماری قابل توجه برای این شرکت چینی محسوب می گردد زیرا درست سال پیش از آن فقط توانسته بود 4.4 میلیون تلفن هوشمند در سرتاسر جهان به فروش برساند و این افزایش تقاضا برای کمپانی مذکور، برد بزرگی به شمار می رود. از این رو در نظر دارد امسال نیز موفقیت جدیدی برای خود رقم زده و با ارائه اسمارت فون های قدرتمند به شمار علاقه مندان خود بیفزاید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی