ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با HX80 آشنا شوید؛ کوچک ترین دوربین کامپکت سونی با زوم اپتیکال 30x

سونی امروز خبر داد که موفق به ساخت کوچک ترین دوربین کامپکت دنیا با زوم اپتیکال 30x شده است. این دوربین جیبی ببین و بگیر که HX80 نام دارد به عنوان جایگزینی برای محصول سال 2015 ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۵

سونی امروز خبر داد که موفق به ساخت کوچک ترین دوربین کامپکت دنیا با زوم اپتیکال 30x شده است. این دوربین جیبی ببین و بگیر که HX80 نام دارد به عنوان جایگزینی برای محصول سال 2015 شرکت مورد بحث با نام HX90 عرضه گردید که پیشتر عنوان کوچک ترین دوربین در نوع خود را در اختیار داشت.

HX80 از نوع لنز ثابت است و تاحدودی محصولات سری RX100 این شرکت ژاپنی را در ذهن تداعی می کند. این گجت یک حسگر 18.2 مگاپیکسلی را در خود جای داده به سیستم لرزشگیر تصویر 5 محوره مجهز گردیده است.

HX80 به غیر از نمایشگر 3 اینچی خود که قابلیت انحراف به طرفین را دارد و تا 180 درجه می چرخد، یک منظره یاب الکترونیکی و فلش را هم در بدنه اش جای داده است و در کنار زوم اپتیکال 30x خود، زوم دیجیتالی برابر با 60x دارد.

به لطف پشتیبانی از وای فای و شبکه NFC نیز انتقال عکس و ویدئوی گرفته شده با این دوربین به اپلیکیشن PlayMemories سونی که برای اندروید و iOS ساخته شده راحت تر از هر زمان دیگری است.

محصول تازه سونی قرار است که از آوریل امسال با قیمت 350 دلار به فروش برسد و جزئیات دیگر آن نظیر ابعاد و رنگ بدنه هنوز هم از سوی شرکت سازنده اعلام نشده اند و تنها اطلاعاتی که در رابطه با آن داریم این است که نسبت به HX90 جثه کوچک تری دارد.

بد نیست بدانید که نسخه قبلی این محصول یعنی HX90 توانست در سایت TrustedReviews امتیاز 7 از 10 را به خود اختصاص ددهد و در نتیجه نامش را به عنوان ایده آل ترین دوربین سفری به ثبت برساند. اما امتیاز خوب به دست آمده توسط این محصول هم به فاکتورهای مختلفی مربوط می شد که مواردی نظیر کیفیت تصویر و وزن کم را دربر می گرفت و عملکرد ضعیف آن در نور کم بود که باعث شد نتواند نمره کامل را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • m.a
    m.a | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    Sony make believe

  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

    ژووون

مطالب پیشنهادی