ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

روزانه بیش از صد میلیون نفر بازی های استودیوی سوپرسل را تجربه می کنند

شاید بسیاری از گیمرها از روش کسب درآمد بازی های موبایل امروزی رضایت نداشته باشند، اما شکی نیست که وقتی در حال صحبت درباره عناوین رایگان و فریمیوم باشیم، استودیوی Supercell بهتر از هرکس دیگر ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۴۵

شاید بسیاری از گیمرها از روش کسب درآمد بازی های موبایل امروزی رضایت نداشته باشند، اما شکی نیست که وقتی در حال صحبت درباره عناوین رایگان و فریمیوم باشیم، استودیوی Supercell بهتر از هرکس دیگر به کار خود وارد بوده و می داند که چطور کیفیت بازی هایش را حفظ کند.

سوپرسل امروز ویدیویی جدید برای تشکر از منتشر نموده و اعلام کرده که روزانه 100 میلیون کاربر، عناوین مختلف سوپرسل را تجربه می کنند. برای جالب تر شدن ماجرا، سازندگان چند مقایسه نیز انجام داده اند؛ برای مثال 100 میلیون کاربر، از تعداد افرادی که روزانه در ایالات متحده قهوه می خورند  بیشتر است.

استودیوی سوپرسل هم چنین گفته مجموع جمعیت شهرهای لندن، پکن، دهلی، نیویورک، توکیو، سئول، ریودوژانیرو، مسکو و بوینس آیرس نیز به 100 میلیون نفر نمی رسد. با توجه به این، قطعا تعداد بسیاری از کاربران به صورت روزانه عناوین کلش آو کلنز، Clash Royale ،Boom Beach و Hay Day را تجربه می کنند که درآمدی بسیار کلان برای سوپرسل به همراه خواهد داشت.

بازی Clash Royale، آخرین عنوان سوپرسل به شمار می رود که روند ساخت آن ظاهرا 3 سال به طول انجامیده و اخیرا در دسترس تمام کاربران قرار گرفته. سوپرسل می گوید که آن ها برخلاف سایر استودیوها و کمپانی های دیگر، به کیفیت عناوین خود اهمیت داده و تا به امروز، ساخت 14 بازی را به دلیل عدم مطابقت با استانداردهای مد نظرشان کنسل کرده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • reza
    reza | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

    همشون ماسونن از اول تا آخر

مطالب پیشنهادی