ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

سونی به عنوان غرامت برای هک سرویس PSN در سال 2011، به کاربران بازی رایگان هدیه می دهد

اگر شما هم جز آن دسته از 70 میلیون نفری هستید که در طی هک 23 روزه سرویس پلی استیشن نتوورک در سال 2011 تحت تاثیر قرار گرفتید، حالا زمان آن رسیده که اینباکس ایمیلتان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۳:۱۵

اگر شما هم جز آن دسته از 70 میلیون نفری هستید که در طی هک 23 روزه سرویس پلی استیشن نتوورک در سال 2011 تحت تاثیر قرار گرفتید، حالا زمان آن رسیده که اینباکس ایمیلتان را چک کنید. کمپانی سونی از چند روز گذشته، ایمیلی به مشترکین سرویس آنلاین خود فرستاده که در آن کد دریافت بازی هایی رایگان برای سه کنسول پلی استیشن 3، پلی استیشن ویتا و پلی استیشن پرتابل قرار داده شده است.

عناوینی که به صورت رایگان دریافت خواهید کرد، ارتباطی مستقیم با سرویس هایی که در زمان حمله هکرها به پلی استیشن نتوورک در سال 2011 مشترکشان بوده اید، دارد. اگر مدتی بعد از هک PSN یک بازی رایگان در کمپین Welcome Back سونی دریافت کرده باشید، یک بازی دیگر نیز برایتان فرستاده می شود. در غیر این صورت، به دو بازی دسترسی خواهید داشت.

از جمله عناوینی که سونی به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار می دهد می توان به InFamous ،Little Big Planet و God of War HD Collection اشاره کرد اما همه این عناوین، تنها روی پلی استیشن 3 و یا کنسول های دستی کمپانی ژاپنی قابل بازی خواهند بود.

تصمیم اخیر سونی مبنی بر ارسال بازی های رایگان، به دلیل پرونده شکایتی است که در سال 2014 علیه آن ها تشکیل شد و در نهایت کمپانی ساکن توکیو به پرداخت جریمه 2.75 میلیون دلاری محکوم گشت. اگرچه حالا 5 سال از زمان اتفاق گذشته و کمی دیر به نظر می رسد، اما وقت آن رسیده که گیمرها از بازی های رایگان خود لذت ببرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد سپاهان
    محمد سپاهان | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    اینو میگن شرکت

  • safi
    safi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    من پلی استیشن ندارم ولی چه کار باحالی

مطالب پیشنهادی