ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

فیل اسپنسر: برای ارتقای سخت افزاری اکس باکس وان نیازی به تغییر قطعات کنسول نیست

چند روز پیش برایتان نوشتیم که فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس، اخیرا درباره احتمال ارتقای سخت افزاری کنسول اکس باکس وان صحبت کرده و از برنامه های مایکروسافت برای از بین بردن مرز میان ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

چند روز پیش برایتان نوشتیم که فیل اسپنسر، مدیر برند اکس باکس، اخیرا درباره احتمال ارتقای سخت افزاری کنسول اکس باکس وان صحبت کرده و از برنامه های مایکروسافت برای از بین بردن مرز میان کنسول های خانگی و پی سی گفته است. بعد از این خبر، بسیاری نسبت به سخنان اسپنسر واکنش نشان دادند و حالا به نظر می رسد که وی، منظور خود را به درستی بیان نکرده است و برداشتی اشتباه از آن به دست آمده.

اسپنسر چندی پیش در پادکست میجور نلسون شرکت کرده و سعی داشته که ابهامات درباره سخنان پیشین خود را از بین ببرد؛ هرچند که توضیحات وی، سوالات بیشتری برای کاربران به وجود آورده است. او می گوید «این طور نخواهد بود که که ما با هر کنسول، یک پیچ گوشتی عرضه کنیم تا مردم خود قطعات کنسول شان را تعویض کنند.»

در واقع، مایکروسافت قصد دارد که سخت افزار کنسول نسل هشتمی اکس باکس وان را در آینده ارتقا دهد، اما روشی که برای تحقق این هدف مورد استفاده قرار خواهد گرفت، شاید آن چیزی نباشد که مردم فکرش را می کنند. اسپنسر ادامه می دهد:

آیا قرار است که کاربر کنسولش را باز کند و تک تک قطعات آن را عوض کنید؟ قطعا ما چنین برنامه ای نداریم. بلکه شما دستگاهی جانبی و مشابه کنسول خریداری می کنید، آن را به تلویزیون متصل کرده و شروع به کار می کند.

اسپنسر می گوید که ابداعات سخت افزاری در حوزه کنسول های خانگی دائما به وقوع می پیوندند و با چنین کاری می توان چرخه 7-8 ساله صبر برای ورود کنسول های نسل بعد را کوتاه کرد.  هنوز مشخص نیست که مایکروسافت چه منظوری از سخنان اخیر خود دارد اما شاید بتوان انتظار داشت که تا چند وقت دیگر، ورژنی جدید و ارتقایافته از کنسول به بازار عرضه شود.

این کار، شاید بهترین روش برای مایکروسافت و ارتقای سخت افزار اکس باکس وان باشد. اما تکلیف آن دسته از افرادی که پیش از این اکس باکس وان خود را با قیمتی معادل صدها دلار خریداری کرده اند چه خواهد بود؟ بدون شک، هنوز سوالات زیادی باقی مانده که مایکروسافت باید به آن ها پاسخ دهد و پیش از آن نمی توان به هیچ نتیجه گیری دقیقی رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • O_o
    O_o | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

    بگو کم اوردم دیگه این کاراتون چیه

مطالب پیشنهادی