ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هوآوی دعوتنامه ها را ارسال کرد؛ P9 در ۱۸ فروردین معرفی می شود

هوآوی در اوایل ماه جاری پوستری منتشر نمود که به رونمائی احتمالی P9 در 19 اسفند در برلین اشاره می کرد. اما چند روز پس از آن «اوان بلاس» در توئیتر پستی را منتشر نموده ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

هوآوی در اوایل ماه جاری پوستری منتشر نمود که به رونمائی احتمالی P9 در 19 اسفند در برلین اشاره می کرد. اما چند روز پس از آن «اوان بلاس» در توئیتر پستی را منتشر نموده و ادعا کرد که معرفی این اسمارت فون یک ماه به تعویق افتاده و در 18 فروردین ماه رونمایی خواهد شد.

ولی امروز دعوتنامه ای رسمی از سوی هوآوی برای اصحاب رسانه ارسال شده که تاریخ 6 آوریل 2016 مصادف با 18 فروردین 1395 در آن به چشم می خورد و احتمال داده می شود به مراسم پرده برداری از پرچمدار آتی این کمپانی مربوط باشد.

در بالای این دعوتنامه هشتگ 00# نوشته شده و در زیر آن عبارتی به مفهوم «نوع نگاه خود به دنیا را عوض کن» قرار دارد. گمانه زنی می شود هشتگ یاد شده به دوربین دوگانه موجود در پشت بدنه ی P9 مربوط باشد زیرا لنزهای آن درست همانند این صفرها، در کنار یکدیگر و چسبیده به هم هستند.

بر اساس اطلاعات مندرج در این دعوتنامه، مراسم یاد شده در شهر لندن برگزار خواهد شد و تصور می گردد هر چهار مدل P9 یعنی نمونه اصلی، بهینه شده، مکس و لایت در این مراسم معرفی خواهند شد.

در آخر هم خوب است بدانید که نسخه ی لایت این موبایل با صفحه نمایش 5 اینچی، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود و نسخه ی اصلی آن نمایشگر 5.2 اینچی و رزولوشن 1080×1920 پیکسلی، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

نسخه ی تقویت شده P9 با صفحه نمایش 6.2 اینچی، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و P9 MAX با پنل 6.8 اینچی، 4 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهند بود.

9i-z

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی