ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون به دنبال ساخت یک پلتفرم واقعیت مجازی است

می گویند «واقعیت مجازی»، پلتفرم بعدی در پردازش کامپیوتری خواهد بود و هنوز درست یا نادرست بودن این موضوع چندان مشخص نیست. اما به همین دلیل، شرکت های مختلفی که هنوز دستی بر این آتش ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

می گویند «واقعیت مجازی»، پلتفرم بعدی در پردازش کامپیوتری خواهد بود و هنوز درست یا نادرست بودن این موضوع چندان مشخص نیست. اما به همین دلیل، شرکت های مختلفی که هنوز دستی بر این آتش نداشته اند، تصمیم گرفته اند تلاش خود را در این زمینه آغاز کنند.

در این میان گفته می شود که آمازون نیز می کوشد تا چنین کاری انجام داده و خود را به جمع شرکت های فعال در زمینه VR وارد کند. شایعات از جایی آغاز شده اند که این کمپانی در پی استخدام افرادی مرتبط با این کار برآمده.

در آگهی مذکور، گفته شده که آمازون، در پی استخدام یک مدیر توسعه نرم افزار ارشد برای مدیریت یک تیم است که بتواند تجربه VR با ویدیوها طراحی کند. اکنون مشخص نیست که مدیر عامل آمازون، آقای بزوس دقیقا چه در سر دارد؛ می خواهد یک هدست واقعیت مجازی توسعه دهد یا صرفا اپلیکیشنی برای هدست های VR کنونی.

با این حال، این بخش از آگهی یاد شده حکایت از موارد بزرگتری دارد:

«امور تفریحاتی به شکل پیوسته در حال تکامل و پیشرفت است. آینده، متعلق به تجربه های ۲ بعدی و مجهول نخواهند بود. تیم واقعیت مجازی، با کاوش در مسائل مختلف، راهکار داستان گویانه ی همه جانبه ای را با پلتفرمی جدید خلق خواهد کرد. همین موضوع باعث بهبود استفاده از تجربه های VR خواهد شد.»

آنطور که می توان از چند خط بالا برداشت کرد، آمازون تصمیماتی بزرگتر از خلق چند تجربه VR دارد و گویا می خواهد برای تحقق اهداف خود، یک پلتفرم نرم افزاری کامل ارائه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عشق شیائومی
    عشق شیائومی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    عالیه واقعاً دمشون گرم

مطالب پیشنهادی