ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپدیت جدید Google Photos برای iOS از امکانات اختصاصی پلتفرم اپل پشتیبانی می کند

گوگل امروز اپلیکیشن Photos خود را برای iOS به روزرسانی نموده و به واسطه آن از دو مشخصه بسیار مهم و کاربردی برای آیفون و آیپد پشتیبانی به عمل آورده است. یکی از امکانات افزوده ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۵

گوگل امروز اپلیکیشن Photos خود را برای iOS به روزرسانی نموده و به واسطه آن از دو مشخصه بسیار مهم و کاربردی برای آیفون و آیپد پشتیبانی به عمل آورده است.

یکی از امکانات افزوده شده به نسخه 1.8.0 این نرم افزار، پشتیبانی از قابلیت تصاویر زنده سیستم عامل اپل است که احتمالا می دانید این ویژگی نخستین بار در آیفون های 6s و 6s Plus عرضه شد. جذابیت عملکرد لایو فوتوز این است که کاربر می تواند با استفاده از آن از چند ثانیه قبل و بعد از تصویر اصلی، عکس هایی متوالی تهیه نموده و به نوعی پشت صحنه عکس ها را ضبط نماید.

دومین امکانی که در ورژن جدید اپلیکیشن مورد بحث گنجانده شده، Split View است؛ به لطف حضور این ویژگی کاربران آیپد قادر خواهند بود این اپلیکیشن را در کنار دیگر نرم افزارها استفاده نمایند و در واقع چند کار را به طور همزمان انجام دهند. البته برای بهره بردن از آن باید آیپد به iOS 9.0 یا ورژن های بالاتر مجهز باشد.

از دیگر ویژگی های به روز رسانی جدید Google Photos برای پلتفرم اهالی کوپرتینو می توان به بهبود عملکرد، منوهای بهینه شده، اشغال فضای کمتری از حافظه cache و پشتیبانی از آیپد پرو اشاره نمود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی