ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مایکروسافت استودیوی Lionhead، سازنده سری بازی Fable را تعطیل کرد

شب گذشته، کمپانی مایکروسافت در طی اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که روند ساخت بازی Fable Legends، عنوان انحصاری پلتفرم اکس باکس وان که قرار بود برای پی سی نیز عرضه شود، متوقف شده و استودیوی ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

شب گذشته، کمپانی مایکروسافت در طی اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد که روند ساخت بازی Fable Legends، عنوان انحصاری پلتفرم اکس باکس وان که قرار بود برای پی سی نیز عرضه شود، متوقف شده و استودیوی سازنده آن، Lionhead تعطیل خواهد شد.

استودیوی Lionhead در سال 1996 توسط پیتر مولینیو تاسیس شده بود و خیلی زود با عرضه بازی Black & White و نیز سری بازی نقش آفرینی Fable روی پلتفرم اکس باکس، شهرت فراوان یافت. مایکروسافت در سال 2006، استودیو را خریداری کرد و از آن پس، Lionhead به ساخت نسخه های بعدی Fable مشغول شد.

Fable legends آخرین بازی استودیوی مورد بحث بود که تولیدش از سال 2012 آغاز شده بود و بعد از یک فاز آزمایشی عمومی در سال 2014، با تاخیرهای متعدد مواجه شد. آخرین دموی پخش شده از Fable Legends در طی همایش E3 2015 بود و بعد از آن، خبر زیادی درباره Legends به گوش نرسید جز آن که سازندگان تصمیم گرفته بودند تا بازی را به شکل رایگان (Free To Play) عرضه کنند.

علاوه بر Lionhead، مایکروسافت اعلام کرده که استودیوی دانمارکی Press Play را هم تعطیل خواهد کرد و عنوان انحصاری آن ها به نام Project Knoxville دیگر برای اکس باکس وان منتظر نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی