ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات تبلت SM-T585 سامسونگ لو رفت

بازار تبلت ها از جمله مارکت هایی است که در سال های اخیر دچار بد اقبالی گشته و محصولات آن چندان مورد توجه مشتری ها قرار نمی گیرند. شاید یکی از دلایلش حضور موبایل هایی ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۰۰

بازار تبلت ها از جمله مارکت هایی است که در سال های اخیر دچار بد اقبالی گشته و محصولات آن چندان مورد توجه مشتری ها قرار نمی گیرند. شاید یکی از دلایلش حضور موبایل هایی با صفحه نمایش های بزرگ باشد که تا اندازه ای نیازهای کاربران این حوزه را تامین می نمایند.

از همین رو، بسیاری از کمپانی ها دیگر به تولید نمونه های جدید از این دیوایس از خود تمایلی نشان نداده و اقدامی هم نمی کنند اما شرکتی همانند سامسونگ خود را از این موج جدا کرده و همچنان به روند تولید تبلت های جدید خود ادامه می دهد.

پیرو همین امر، امروز شایعاتی از محصول جدید غول تکنولوژی کره ای در وب منتشر گشته و مشخصات تبلت آتی این کمپانی را فاش نموده. بر اساس این بنچمارک، محصول یاد شده شماره مدل SM-T585 دارد و بارزترین ویژگی های آن شامل صفحه نمایش 10 اینچی با رزولوشن 1920×1080، دو گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی و چیپست 8 هسته ای اگزینوس 7870 با فرکانس 1.7 گیگاهرتز هستند.

در این لیست همچنین اشاره شده که دستگاه مورد بحث یک دوربین 8 مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربین 2 مگاپیکسلی در بخش جلوئی خود خواهد داشت و نسخه مارشملو اندروید نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب خواهد بود. بعلاوه، گفته می شود که این تبلت از 4G LTE نیز پشتیبانی می نماید.

با اینکه مشخصات یاد شده هیچ ویژگی خاصی برای این دستگاه به ارمغان نیاورده اند، اما چندان هم بد نیستند و آن را در ردیف خانواده های گلکسی Tab A یا E قرار می دهند.

Samsung-SmM-T585-benchmark

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی