ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوی تبلیغاتی مایکروسافت برای سرفس بوک، با تمرکز بر ناتوانی های مک [تماشا کنید]

سرفس بوک کامپیوتری قدرتمند و بی نظیر در دنیای تکنولوژی است و مایکروسافت به خوبی همین موضوع را درک کرده، چرا که اخیرا در آگهی های تبلیغاتی این محصول، بر نوعی از توانایی ها تمرکز می ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۳۰

سرفس بوک کامپیوتری قدرتمند و بی نظیر در دنیای تکنولوژی است و مایکروسافت به خوبی همین موضوع را درک کرده، چرا که اخیرا در آگهی های تبلیغاتی این محصول، بر نوعی از توانایی ها تمرکز می کند که کامپیوترهای مک از آنها بی بهره هستند.

امروز آگهی دیگری از سوی مایکروسافت برای سرفس بوک منتشر شده که باز هم تمرکزی ویژه بر اعمالی دارد که از طریق کامپیوترهای Mac، قابل انجام نیستند.

این بار، یک عکاس سرفس بوک را در دست می گیرد و از نکات مختلف این محصول یکتا، تعریف می کند. این شخص از وضوح تصویر، کیفیت و دقت بسیار بالای نمایشگر سرفس بوک می گوید. وی سپس نمایشگر را از شاسی پایینی دستگاه جدا کرده و با قلم سرفس، شروع به ایجاد تغییراتی در تصویر می کند و سپس می گوید: «چنین کاری در کامپیوتر Mac من، قابل انجام نیست.»

بیراه نیست اگر بگوییم که مایکروسافت در حال تغییر دادن رویه ی همیشگی کامپیوترهای لپ تاپ با محصولاتی نظیر سرفس بوک یا حتی سرفس پرو است. این تغییرات به حدی جذاب بوده اند که سایر شرکت های تولید کننده کامپیوتر شخصی نیز تصمیم گرفته اند محصولاتی مشابه با آن را توسعه دهند، و همانطور که روز گذشته گفتیم، این هدف اصلی مایکروسافت است. در ادامه از شما دعوت می کنیم این ویدیوی کوتاه را تماشا کنید.


>
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (15 مورد)
  • محسن
    محسن | ۱۸ اسفند ۱۳۹۴

    هدف مایکی فروش نبوده هدفش رضایت خداوند بوده است!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی