ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمار جدید نشان می دهد فقط 2.3 درصد از دیوایس های اندرویدی به مارشملو آپدیت شده اند

جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید در خرداد ماه سال جاری عرضه گشت اما هنوز بسیاری از دیوایس های مبتنی بر این پلتفرم، این ورژن جدید را دریافت نکرده اند. در همین راستا و بر ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۱:۱۵

جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید در خرداد ماه سال جاری عرضه گشت اما هنوز بسیاری از دیوایس های مبتنی بر این پلتفرم، این ورژن جدید را دریافت نکرده اند.

در همین راستا و بر اساس گزارش گوگل از تحلیل یک دوره 7 روزه که در 17 اسفندماه به پایان رسید، شرکت ساکن مانتین ویو اعلام نموده که در حال حاضر فقط 2.3 درصد از دستگاه های اندرویدی به مارشملو آپدیت شده اند.

این در حالیست که در بررسی صورت گرفته مشخص گشته، یکی از پر استفاده ترین بیلدهای پلتفرم مورد بحث، نسخه 4.4 به شمار می رود که در حال حاضر در 34.3 درصد از موبایل ها و تبلت های اندرویدی نصب است. پس از آن نیز بیلدهای آبنبات چوبی (5.0 و 5.1) مجموعا 36.1 درصد از سهم بازار را به دست دارند.

بر اساس آمار اعلام شده، 22.3 درصد از وسایل الکترونیکیِ مبتنی بر اندروید، با نسخه های 4.1 و 4.3 که به آبنبات ژله ای (JellyBean) مشهور است همراه هستند و تعداد بسیار کمی از کاربران یعنی 2.3 درصد نیز همچنان به ورژن های قدیمی پایبند بوده و از بیلدهای 4.0.3 و 4.0.4 ساندویچ بستنی و 2.6 درصد از آنها نیز از بیلدهای 2.3.3 و 2.3.7 نان زنجبیلی استفاده می کنند.

با وجود تمامی آمار یاد شده در بالا و دانستن اینکه مارشملو هنوز سهم اندکی از بازار دستگاه های تحت اندروید را به دست دارد، باید اشاره نمائیم که از آنجا که کمپانی های HTC، ال جی و دیگر برندهای شناخته شده در حوزه ی موبایل در حال انتشار آپدیت های مارشملو برای اسمارت فون های خود هستند می توان حدس زد که درصد کاربران این ورژن به زودی افزایش یافته و بتواند خود را به جایگاهی که شایستگی آن را دارد، برساند.

همچنین گمانه زنی می گردد در ماه های مرداد و شهریور شاهد رشد ناگهانیِ تعداد دستگاه هایی باشیم که به اندروید 6.0 به روزرسانی می شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Mojtaba (huawei p8)
    Mojtaba (huawei p8) | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    من از وقتی گوشی گرفتم هر روز مدام چک میکنم ببینم اندروید 6 براش اومده یا نه . دیگه خسته شدم بخدا ، کسی میدونه دقیقا کی اپدیت جدید برای هواوی میاد؟

  • ali
    ali | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    این معضل فرگمنتیشن اندروید ازون آرزوهای دست نیافتنیه که محال تو خوابم بتونه حل شه ? دیگه خود گوگلم باهاش کنار اومده حتی دیگه مثل قدیم وعده های پوچ نمی ده که قرار با فلان ورژن حلش کنیم. ?

مطالب پیشنهادی