ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: معرفی برترین پکیج های آیکن شخص ثالث اندروید [قسمت دوم]

اگر در خاطرتان مانده باشد، هفته گذشته معرفی برترین پکیج های آیکن شخص ثالث اندرویدی را در مطالب جعبه ابزار آغاز کردیم، و این هفته نیز آن را با نمونه های متنوع دیگر ادامه خواهیم داد. توجه: تقریبا ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۰۰

اگر در خاطرتان مانده باشد، هفته گذشته معرفی برترین پکیج های آیکن شخص ثالث اندرویدی را در مطالب جعبه ابزار آغاز کردیم، و این هفته نیز آن را با نمونه های متنوع دیگر ادامه خواهیم داد.

توجه: تقریبا کلیه پکیج های آیکن این مطلب برای نصب نیازمند لانچرهای خاصی هستند که در کنار معرفی هر کدام به این موضوع اشاره کرده ایم. با دانلود هر یک از این پکیج های آیکن از گوگل پلی، کافیست وارد بخش تنظیمات لانچرتان شده و از تنظیمات Icon به نصب آنها اقدام کنید. دو لانچر Apex و Nova طیف نسبتا وسیعی از پکیج های آیکن را مورد پشتیبانی خود قرار می دهند که ما هم این دو را به شما توصیه می کنیم.

Simply 8-bit

androidpit-8-bit-icon-pack-w628

سازگار با لانچرهای Apex، Nova، ADW و Holo

کودکی بسیاری از ما با بازی های پیکسلی مشهوری مثل ماریو، پک من و زلدا سپری شد، برای همین شاید بدمان نیاید که گاهی اوقات حال و هوای این بازی های قدیمی را مجددا در اسمارت فون های مدرن زنده کنیم.

Simply 8-Bit مجموعه ای استثنایی از آیکن های پیکسلی را برای این کار در اختیارتان قرار می دهد. تعداد آیکن های این پکیج به بیش از 700 عدد می رسد و در کنار آن، می توانید به والپیپرهای رایگان هم دسترسی داشته باشید که پس زمینه را هم با طراحی پیکسلی آیکن ها ست کنید.

Simply 8-Bit Icon Pack

Simply 8-Bit Icon Pack

سازنده: Jenning قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 0.7 مگابایت زبان:

Phlats

androidpit-phlats-icon-pack-w628

سازگار با لانچرهای Apex، Nova، ADW، Holo، Action و Go

از اسم پکیج پیداست که با چه مدل آیکن هایی در آن طرفید: صاف، عریض و البته دارای گوشه های گرد. طراحی مدرن، زیبا و رنگی این آیکن ها (که تعدادشان به بیش از 1300 مورد می رسد) چشم ها را به سوی خودش خیره می کند، و سبک گرافیکی آن به طرز عجیبی با والپیپرهای مفهومی متریال دیزاین هماهنگی دارد.

Phlats یکی از پکیج های آیکنی است که علیرغم داشتن یک طراحی خوب، با استقبال چندانی در گوگل پلی مواجه نشده. شاید حجم بالا یکی از دلایل استقبال نه چندان جالب کاربران از آن بوده، اما شکی نیست که قطعا ارزش امتحان کردن را دارد.

Phlats

Phlats

سازنده: Samantha Conner قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 24 مگابایت زبان:

Candid

androidpit-candid-icon-pack-w628

سازگار با لانچرهای Apex و Nova

آیکن های Candid بسیار شسته رفته و مرتبند، و به میزان زیادی رنگ سفید در آنها می بینید. از این رو کسانی که صفحات نمایش روشن و شفاف را می پسندند به سراغش خواهند رفت.

سبک و سیاق طراحی این پکیج چیزی مابین iOS و اندروید است، اما در عین الگوبرداری از این دو سیستم عامل استایل منحصر به فرد خود را حفظ کرده. شاید 180 آیکن نسبت به سایر نمونه ها رقم کوچکی باشد، اما استایل خاص آیکن های این مجموعه به آن ارزش تجربه بالایی بخشیده اند.

Candid

Candid

سازنده: Nikolai Prettner قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 4 مگابایت زبان:

Vintage Icon Pack

androidpit-vintage-icons-w628

سازگار با اکثر لانچرهای موجود

Vintage Icon Pack یکی از مجموعه آیکن هایی است که با خیال راحت می توان در اغلب لانچرهای مشهور نصب کرد. تعداد آیکن های آن به 1200 مورد می رسد، و سبک و سیاق رتروی آنها مناسب عاشقان نوستالژیست.

در داشبورد اپلیکیشن می توانید کلیه آیکن ها را در یک نظر مشاهده کنید، و ضمنا تعدادی والپیپر اختصاصی هم وجود دارند که می توانید به خوبی آنها را با مجموعه آیکن جدیدتان ست کنید.

Vintage Icon Pack

Vintage Icon Pack

سازنده: Stealthychief قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 46 مگابایت زبان:

Belle UI Icon Pack

androidpit-belle-ui-w628

سازگار با لانچرهای Apex، Nova، ADW، Holo، Action و Go

آیکن های این مجموعه فوق العاده زیبا هستند! با داشتن بیش از 950 آیکن از اپلیکیشن های مشهور، پکیج رایگان Belle UI می تواند گزینه ایده آل شما برای انتخاب از فهرست جعبه ابزار این هفته محسوب شود.

خوشبختانه این پکیج در بسیاری از لانچرهای محبوب اندروید پشتیبانی می شود، و طراحی وکتور آیکن ها به گونه ای است که می توان آنها را با هر والپیپری ست کرد. البته بر خلاف سایر نمونه ها در این پکیج خبری از والپیپرهای اختصاصی نیست.

Belle UI Icon Pack

Belle UI Icon Pack

سازنده: daeva112 قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 12 مگابایت زبان:

Blitz Icon Pack

Blitz 1

سازگار با لانچرهای Apex، Nova، ADW، Holo

تعداد آیکن های مسطح و HD این پکیج به 150 عدد می رسد. رقم چندان زیادی نیست، اما به خوبی اکثر اپلیکیشن های محبوب شما را پوشش داده و می تواند استایل منحصر به فردی به ظاهر موبایلتان بدهد.

مزیت استفاده از آیکن های این مجموعه این است که در عین حفظ اصالت طراحی اندروید، می توانید از حال و هوای تکراری آن فاصله گرفته و محیط جدید و جذاب تری را در صفحه نمایش موبایل هایتان شاهد باشد.

Blitz FREE - Icon Pack

Blitz FREE - Icon Pack

سازنده: Pinknoze Studio قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 3.5 مگابایت زبان:

هفته آینده نیز در ادامه همین موضوع، باز هم به معرفی پکیج های آیکن شخص ثالث خواهیم پرداخت. اگر از پکیج آیکن خاصی استفاده می کنید، حتما آن را با ما و دیگر کاربران در بخش نظرات در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • امیرخان
    امیرخان | ۲۱ اسفند ۱۳۹۴

    naxos taz
    من عاشق شخصی سازی گوشیم. هر لانچر و آیکن پکی میبینم دانلود میکنم. اما معمولا همه شون رو انیستال میکنم.
    مدتهاست نوا لانچر رو استفاده میکنم و پک آین naxos taz. پک آیکنو دانلود کنین. عالیه.

  • Keyhan
    Keyhan | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    من از Belle UI استفاده میکنم. بهترینه :))

  • AlirezAiii
    AlirezAiii | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    مسخرمون کردید
    نصفش که not available in your country عه که

  • MMS6430
    MMS6430 | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    Belle ui از همه بهتره.ممنون

مطالب پیشنهادی