ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

دنباله فیلم Assassin’s Creed نیز ساخته می شود

چندی پیش بود که اعلام شد فیلمبرداری Assassin's Creed به پایان رسیده و مراحل پس-تولید را سپری می کند. در حالی که فیلم Assassin's Creed قرار است در ماه دسامبر و همزمان با کریسمس سال ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

چندی پیش بود که اعلام شد فیلمبرداری Assassin's Creed به پایان رسیده و مراحل پس-تولید را سپری می کند. در حالی که فیلم Assassin's Creed قرار است در ماه دسامبر و همزمان با کریسمس سال امسال به اکران در بیاید، به نظر می رسد که مذاکرات برای ساخت دنباله آن از همین حالا آغاز شده است.

به گزارش Tracking Board، کمپانی New Regency قراردادهایی با جین ژولین برونت از یوبی سافت موشن پیکچر، کمپانی Kennedy-Marshal و نیز مایکل فسبندر، بازیگر نقش اصلی Assassin's Creed داشته است تا ساخت نسخه دنباله، بلافاصله بعد از اکران نسخه اول آغاز شود.

هنوز مشخص نیست که بازیگرهای مکمل Assassin's Creed مانند ماریون کاتیلارد یا جرمی آیرونز در نسخه دنباله بازخواهند گشت یا خیر، هم چنین احتمال دارد که جاستین کورزل دیگر در نقش کارگردان فیلم ظاهر نشود. با این حال، انتظار می رود که مایکل فسبندر یکبار دیگر در نقش پیشین خود ظاهر شود. فسبندر که امسال به دلیل بازی در نقش استو جابز نامزد جایزه اسکار شده بود، مسئولیت تهیه کنندگی دنباله Assassin's Creed را هم برعهده خواهد داشت.

در اولین فیلم Assassin's Creed، فسبندر در نقش کالوم لینچ ظاهر می شود؛ مردی که کشف می کند از صدها سال قبل، دو گروه اساسین ها و تمپلارها درگیر نبردهایی بوده اند. طبیعتا همانند داستان بازی، لینچ به دستگاهی متصل می شود که او را به عقب باز خواهد گرداند و به دوران شکوهمند اسپانیا در قرن پانزدهم می برد. Assassin's Creed در تاریخ 21 دسامبر (1 دی) اکران خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی