ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اطلاعات جدیدی مربوط به تلفن هوشمند R9 Plus اوپو در پایگاه داده آنتوتو لو رفت

در روزهای گذشته شایعات متعددی در رابطه با معرفی تلفن هوشمند R9 پلاس در روز 27 اسفند از طرف کمپانی اوپو در فضای وب منتشر گشت و گفته می شد که مشخصه های خوب و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۶:۱۵

در روزهای گذشته شایعات متعددی در رابطه با معرفی تلفن هوشمند R9 پلاس در روز 27 اسفند از طرف کمپانی اوپو در فضای وب منتشر گشت و گفته می شد که مشخصه های خوب و قابل توجهی خواهد داشت که آن را در ردیف پرچمداران قرار می دهند.

اما چند روز پیش سازمان TENAA اطلاعاتی عرضه کرد که نشان می داد برخلاف شنیده ها، از نمایشگر با رزولوشن 2K یا چیپست اسنپدراگون 820 در این دستگاه خبری نیست و تمامی رندرها و شایعات پیش از آن غیر واقعی بوده اند.

در همین راستا امروز دوباره مشخصات جدید دیگری از Oppo R9 Plus در پایگاه داده آنتوتو منتشر شده و اعلام می کند که این دستگاه با صفحه نمایش 6 اینچی و رزولوشن 1080p، چیپست 8 هسته ای و 64 بیتی اسنپدراگون 652، پردازنده گرافیکی آدرنو 510، چهار گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، اندروید 5.1.1 و دوربین اصلی و دوم 16 مگاپیکسلی همراه خواهد بود.

بد نیست بدانید که اسمارت فون R9 نیز تقریبا همین مشخصات را دارد و فقط اندازه نمایشگر آن کوچک تر و 5.5 اینچی است و میزان حافظه داخلی و ظرفیت باتری شان نیز با هم فرق دارد. اما در مورد بقیه قابلیت ها همانند یکدیگر طراحی و ساخته شده اند و هر دو نیز به رابط کاربری ColorOS و شارژ سریع VOOC اوپو مجهز هستند. البته معلوم نیست که آیا این فناوری به نسخه جدید آپدیت خواهد شد یا همان ورژن قدیمی در آن گنجانده می گردد.

در آخر هم باید اشاره کنیم بر طبق شنیده ها Oppo R9 با قیمت 383 دلار و R9 Plus با قیمت 460 دلار در چین عرضه خواهند شد. برای اینکه بدانیم کدام یک از این اخبار و شایعات صحت دارند و موبایل های میان رده ی مورد بحث با چه امکانات و ویژگی های رونمائی می گردند باید تا 17 مارس یعنی 27 اسفند ماه منتظر بمانیم.

Oppo-R9-Plus-AnTuTu_1

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Matin
    Matin | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    از امروز سایت اپوو برای گوشی های R7-R7plus ,R7s تخفیف ۲۵٪ درصدی زده اپوو R7s , شده ۲۶۲ یورو برای اروپا OPPO Style.

مطالب پیشنهادی