ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل در حال ساخت آیفون 5.8 اینچی با صفحه نمایش OLED است [شایعه]

به گزارش دیجی تایمز شرکت اپل در حال ساخت آیفون جدیدی است که صفحه نمایش 5.8 اینچی و از نوع OLED دارد. در مورد اینکه آیفون مجهز به این نمایشگر چه زمانی آماده شده و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۵

به گزارش دیجی تایمز شرکت اپل در حال ساخت آیفون جدیدی است که صفحه نمایش 5.8 اینچی و از نوع OLED دارد. در مورد اینکه آیفون مجهز به این نمایشگر چه زمانی آماده شده و به علاقه مندان معرفی خواهد گشت هیچ صحبتی به میان نیامده و فقط حدس و گمانه زنی های متعدد در این رابطه وجود دارد.

اما تحلیلگر مسائل کمپانی ساکن کوپرتینو، «مینگ چی کو» در این رابطه اظهار داشته حضور چنین پنلی در موبایل های اپل تا سال 2019 میلادی ممکن نخواهد شد.

خبرگزاری یاد شده نیز تقریبا همین عقیده را دارد و در گزارش خود نوشته به هیچ عنوان نباید انتظار داشته باشید صفحه نمایش 5.8 اینچی OLED آیفون امسال به بازار بیاید زیرا این امر دست کم تا سال 2017 میسر نخواهد گشت.

پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر ساخت پنل هایی مبتنی بر فناوری یاد شده توسط شرکت هایی همانند سامسونگ و ال جی برای اپل وجود داشت و اکنون نیز گفته می شود اسمارت فون مجهز به آن iPhone Pro نام خواهد داشت.

در همین راستا بد نیست یادآوری نمائیم که با استناد به اخبار موجود، اهالی کوپرتینو در روز دوم فروردین ماه از آیفون 4 اینچی موسوم به SE رونمائی خواهند نمود. بر اساس همین شایعات، این دستگاه امکاناتی همانند چیپست A9، فناوری NFC، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و Apple Pay دارد و انتظار می رود قابلیت Live Photos نیز در آن گنجانده گردد اما گویا از 3D Touch پشتیبانی نخواهد کرد.

در تاریخ یاد شده همچنین شاهد معرفی نسخه جدیدی از آیپد پرو با نمایشگر 9.7 اینچی نیز خواهیم بود که با چیپست A9X، چهار گیگابایت رم، چهار اسپیکر و پشتیبانی از Apple Pencil و کیبورد هوشمند همراه خواهد بود.

در آخر نیز اشاره کنیم که احتمالا نسخه به روز رسانی شده ی اپل واچ که گفته می شود از FaceTime پشتیبانی می کند نیز در این مراسم رونمائی خواهد گشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • RZ@
    RZ@ | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    چقد اپل چیز و میز رونمایی میکنه، به گوزم که این همه چیز و میز رو نمایی میکنه، مدیر تایید نکن نظرو، بازم اونم به گوزِت ...‌

مطالب پیشنهادی