ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل یکی از شرکت های متخصص در زمینه تولید تصاویر ورزشی 360 درجه را خریداری کرد

اینتل با دوربین های RealSense خود مدتی است که قدم به عرصه تکنولوژی های دوربین گذاشته است و حالا با خرید شرکت Replay Technologies ورود خود به حوزه سرگرمی های ورزشی را هم جشن می گیرد. ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

اینتل با دوربین های RealSense خود مدتی است که قدم به عرصه تکنولوژی های دوربین گذاشته است و حالا با خرید شرکت Replay Technologies ورود خود به حوزه سرگرمی های ورزشی را هم جشن می گیرد.

Replay Technologies در واقع شرکتی است که ویدئوی 360 درجه freeD پخش شده در جریان بازی های آل استار ان بی ای را تولید کرد.

این سیستم می تواند تصویر را از هر زاویه ای بی حرکت (یا اصطلاحا) فریز کند و به دور آن بچرخد و اگر بخواهیم مثالی در رابطه با آن بیاوریم می توانیم به افکت گلوله-زمان در فیلم ماتریکس اشاره نماییم.

اما هدف اینتل از انجام چنین خریدی آن است که «گروه تازه ای» را برای سرگرمی های ورزشی ایجاد نماید که به آنها ورزش های ایمرسیو یا فراگیر گفته می شود و مدتی است که مورد توجه ویژه لیگ های ورزشی، شرکت های پخش کننده محتوا و هوادارانشان قرار گرفته است.

گفتنی است که اینتل پیشتر همکاری نزدیکی را با شرکت Replay Technologies آغاز کرده بود و سرور و پردازنده های مورد نیاز تکنولوژی ارائه شده توسط آن را در اختیارش می گذاشت.

در مورد ان بی ای باید بگوییم که فناوری مورد بحث نوعی رندر سه بعدی را با استفاده از دوربین های الترا اچ دی متصل به سرورهای اینتل از زمین بازی می سازد و سپس تصاویر بی نقص 360 درجه از آن را تحویل می دهد که بعضا هم با مصنوعات عجیبی نظیر چهره پیکسلی شده از بازیکنان همراه است.

حالا که اینتل فناوری یاد شده را خریداری کرده است (در ازای قیمتی نامعلوم) اعلام کرده که عملکرد آن را بهبود می دهد و امکانات تازه ای نظیر دستکاری و ویرایش محتوای شخصی سازی شده را به آن اضافه می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی