ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

با اپلیکیشن جدید Shorts می توانید Camera Roll آیفون دوستان خود را ببینید

تا وقتی که خودتان اجازه ندهید، هیچ کس نمی تواند Camera Roll تلفن هوشمندتان را ببیند. اما اگر شجاعت این کار را داشته و درهای حریم خصوصی تان را اندکی باز تر کنید، مطمئنا دوستان نزدیک ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۸:۳۰

تا وقتی که خودتان اجازه ندهید، هیچ کس نمی تواند Camera Roll تلفن هوشمندتان را ببیند. اما اگر شجاعت این کار را داشته و درهای حریم خصوصی تان را اندکی باز تر کنید، مطمئنا دوستان نزدیک شما از گشت و گذار میان عکس ها و ویدئوهایی که همین حالا در حافظه دستگاهتان ذخیره کرده اید لذت وافری می برند.

این دقیقا همان کاریست که Shorts انجام می دهد؛ اپلیکیشن iOS جدید کسانی که قبلا محصول پرطرفدار Highlight را برایتان به ارمغان آورده بودند. ایده ساخت Shorts در واقع این بوده که مردم بتوانند در عین حفظ حریم خصوصی و اجازه شخص شما،‌ نگاه بازتری به زندگی تان داشته و عکس هایی را ببینند که در حالت نرمال بعید است که آنها را به اشتراک بگذارید، مثلا وقتی یک شلوارک کوتاه پوشیده اید.

هر بار که از Shorts استفاده کنید، اپلیکیشن پیش از اجرا از شما می خواهد تا کلیه محتوای فعلی Camera Roll را با دیگران به اشتراک بگذارید. سپس گالری عکس ها و ویدئوها برایتان نمایان می شود که می توانید با سوایپ، آنهایی که می خواهید همه یا فقط گروه محدودی از دوستانتان ببینند را برگزینید.

Shorts یک شبکه آنلاین اجتماعی است، بنابراین می توانید در آن فالوئر داشته باشید و فالوئرهایتان می توانند مشابه فهرست های اپ اسنپ چت عکس هایتان را ببینند و لایک کنند و نظر بگذارند. این اپلیکیشن صفحه خانه ندارد، بنابراین نیازی نیست بابت اسپمرهایی که پشت سر هم پست می گذارند نگران باشید. یک بخش Discovery هم در Shorts وجود دارد که از آن می توانید افرادی که در نزدیکی تان بوده یا ممکن است عکس هایشان مورد پسندتان واقع شود را دنبال نمایید.

Shorts 2

شکی نیست که ایده Shorts برای مدافعان سرسخت حریم خصوصی موضوع وحشتناکی است، اما جالب است بدانید که تسترهای نسخه بتای آن تا این لحظه استقبال خوبی از اپ کرده و تقریبا نصف چیزی که در Camera Roll داشته اند را در آن به اشتراک گذاشته اند. جالب تر اینکه پس از دانستن این موضوع که Camera Roll شان برای جامعه بزرگتری عیان می شود، از آن به بعد دو تا سه برابر عکس و ویدئوی بیشتری گرفته اند.

پل دیویسن، مدیر عامل Highlight بر این باور است که شبکه های اجتماعی همچون فیسبوک و توئیتر که مردم این روزها با آنها بسیار راحتند، در ابتدای کار کاربران خود را به خروج از حباب آرامش یا به واقع کنج عزلت شان تشویق می کردند.

زمانی بود که اشتراک گذاری سلفی در فیسبوک، توئیت کردن عکس غذا در توئیتر و رد و بدل کردن عکس های خصوصی در اسنپ چت برای بسیاری جا نیفتاده بود و واهمه هایی را هم به همراه داشت، اما به مرور زمان انجام این کارها به یک کار معمولی در شبکه های اجتماعی تبدیل شد.

با توجه به این موضوع، دیویسن امیدوار است که به مرور زمان ترس مردم بابت استفاده از Shorts هم به تدریج بریزد و استفاده از اپلیکیشن در میان خیل گسترده تری از مردم جا بیفتد.

Shorts دومین تلاش دیویسن و تیمش برای آشنا کردن شما با افراد دور و برتان محسوب می شود. در بخش Discover به غیر از یافتن دوستان خود و مخاطبین توئیتر، می توانید افرادی که در محدوده جغرافیایی تان هستند را نیز پیدا کنید.

جالب است بدانید که پیش از توسعه Shorts، دیویسن و همکارانش اپی طراحی کرده بودند که به طور ریل تایم به اشتراک گذاری Camera Roll آیفون با دیگران می پرداخت که به خاطر بیش از حد ترسناک بودن، از انتشار آن منصرف شدند. کنترل Shorts در عین اشتراک گذاری Camera Roll کاملا به دست خود شماست و محال است فردی بتواند عکسی را بدون اجازه صاحب حساب کاربری در آن ببیند.

دیویسن می گوید ما این اپ را طوری طراحی کرده ایم که در عین عمومی کردن گالری عکس ها بتوانید حریم شخصی خود را هم حفظ کنید. Shorts در واقع آمده تا ما را متقاعد کند نیازی نیست که تصاویر برای اشتراک گذاری با عموم، حتما عالی و بی عیب و نقص باشند، و آمده تا بگوید که در Camera Roll های ما تصاویری هستند که ارزش اشتراک گذاری با دیگران را دارند که همیشه با غفلت از کنارشان گذشته ایم.

اپلیکیشن Shorts را می توانید همین حالا و بدون هیچ گونه هزینه ای از اپ استور دانلود و شیوه منحصر به فرد اشتراک گذاری تصاویر با آن را تجربه کنید.

Shorts - Follow people's camera rolls

Shorts - Follow people's camera rolls

سازنده: .Math Camp, Inc قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: 33.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی