ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

برای تعویض سیم کارت کهکشانی تازه سامسونگ نیازی به ری استارت کردن آنها نیست

حتما برایتان پیش آمده که بنابر دلایل مختلف سیم کارت تلفن هوشمند خود را از آن خارج نمایید؛ ممکن است تلفن همراهتان از دست شما بیافتد و به خاطر جابجا شدن سیم کارت مجبور شوید ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۲۰:۱۵

حتما برایتان پیش آمده که بنابر دلایل مختلف سیم کارت تلفن هوشمند خود را از آن خارج نمایید؛ ممکن است تلفن همراهتان از دست شما بیافتد و به خاطر جابجا شدن سیم کارت مجبور شوید آن را از جایش خارج نمایید یا اینکه بعد از اتمام کار روزانه، تصمیم بگیرید سیم کارت شخصی تان را درون دستگاه قرار داده و استفاده نمایید.

دلیل شما برای این کار هرچه که باشد، در اغلب تلفن های هوشمند اندرویدی لازم است که دستگاه را بعد از درآوردن سیم کارت یا قبل از استفاده سیم کارت جدید ری استارت کنید.

البته دستگاه های مختلفی تا به امروز به بازار عرضه شده اند که به شما امکان می دهند سیم کارت خود را بدون نیاز به ری بوت کردن موبایل وارد دستگاه کرده یا از آن خارج نمایید و جالب است بدانید که جدیدترین تلفن های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و اس 7 اج نیز همراه با این قابلیت عرضه شده اند.

 

با در نظر داشتن اینکه برخی نسخه های تلفن های هوشمند گلکسی اس 7 و اس 7 اج از دو سیم کارت پشتیبانی می کنند، برخورداری از قابلیت Hot-swaping کاملا برای آنها منطقی به نظر می آید. کاربرانی که نوع دو سیم کارت این موبایل ها را خریداری می کنند معمولا نیاز دارند که در مواردی از یکی از سیم کارت های خود بکاپ بگیرند و سیم کارت اصلی شان را از دستگاه خارج نمایند.

حالا به لطف این قابلیت، کاربران یاد شده می توانند بدون اتلاف زمان سیم کارت خود را تعویض نمایند و دیگر نیازی به ری استارت کردن موبایل خود ندارند. انتظار می رود که با این اقدام ترند تازه ای در موبایل های سامسونگ شکل بگیرد و به طور مشخص، کاربران حرفه ای و سازمانی از آن استقبال می نمایند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • bad name
    bad name | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    دوستان s6 ریستارت میشد ولی s7 نمیشه باورم نمیشه اینقد پیشرقت تو یه محصول باشه ???

  • محمدرضا
    محمدرضا | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    اچ تی سی دیزایر820منم واسه تعویض سیم ریستارت نمیخواد دیجیاتوی یک طرفه!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی