ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ جزئیات تازه ای را در مورد استایلوس بلوتوثی C-Pen منتشر کرد

سال گذشته خبر رسید که سامسونگ مشغول ساخت یک استایلوس بلوتوثی تازه به نام C Pen است. در آن زمان جزئیات زیادی در مورد این استایلوس موجود نبود و صرفا می دانستیم که شماره مدلش EJ-UW700 است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

سال گذشته خبر رسید که سامسونگ مشغول ساخت یک استایلوس بلوتوثی تازه به نام C Pen است. در آن زمان جزئیات زیادی در مورد این استایلوس موجود نبود و صرفا می دانستیم که شماره مدلش EJ-UW700 است اما حالا اطلاعات و جزئیات کاملی در رابطه با این محصول منتشر شده که در ادامه توجه شما را به آنها جلب می کنیم.

براساس گزارشات، این قلم برای تبلت ویندوزی گلکسی تب پرو اس ساخته شده است و از پلتفرم DirectInk مایکروسافت بهره می گیرد که همراه با ویندوز 10 معرفی گردید و کارش تسهیل ارائه داده ها به دستگاه های تاچ با استفاده از استایلوس است.

C-Pen از طریق بلوتوث 4.0 کم مصرف به دستگاه متصل می شود و به دکمه های بازگشت به عقب و پاک کن مجهز شده و 1024 سطح فشار دارد. این رقم همانطور که احتمالا می دانید نصف میزان اعلام شده برای اس پن است که همراه با دستگاه های سری نوت دراختیار کاربران قرار می گیرد با این همه انتظار نمی رود که دقت داده های ورودی با این قلم، افت محسوسی را به این خاطر تجربه نماید.

عمر باتری این استایلوس نیز برابر با 162 ساعت عنوان شده که در نوع خود رقم قابل توجهی است و بسته به نوع استفاده شما از آن می تواند متغیر باشد.

قیمت تعیین شده برای این استایلوس برابر با 59.90 یورو اعلام گردیده که اندکی از بهای لوازم جانبی سامسونگ گران تر است اما همخوانی خوبی با برچسب قیمت بالای گلکسی تب پرو اس دارد.

C-Pen نیز احتمالا مانند تمامی استایلوس های معمول با اسمارت فون ها و تبلت های متعددی سازگاری دارد. گجت مورد بحث هنوز به بازار عرضه نشده اما پیش بینی می شود که ظرف هفته های آتی چنین اتفاقی رخ دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • رضا
    رضا | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

    اگه اپل نساخته بود، الان سامسونگم اینو نمیساخت. یه واقعیته.

    • aG
      aG | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

      چرا چرت میگی ...

      خوبه خیلی قبل تر از اینکه اپل شروع کنه به کپ زدن از روی تبلت پی سی ها (به طور مشخص سرقیس پرو ) کلی تبلت ویندوزی بودن که چنین قلم هایی رو داشتن ...

      خوبه قبلش تحقیق کنید بعد صحبت کنید .

      پ.ن : جالبه سامیونگ از اس پن استفاده نکرده تو تب پرو اس ، به احتمال زیاد به این خاطره که اس پی باریکه و واسه طراحی ها و نوشتن های طولانی مناسب نیست .

    • آروین
      آروین | ۱۹ اسفند ۱۳۹۴

      ا.بله متعصب c pen همون اس پن هست که فقط برای ویندوز و تب اس پرو ساخته میشه،شما هم به جای حرف مفت زدن برو با شرت گلگلی جلو آینه با آیفونت عکس بنداز

مطالب پیشنهادی